Moderatie is weer ver te zoeken....

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:40

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Topicstarter
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1006516

3x off-topic :?

En dat terwijl dit een direct antwoord op deze was:
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1006428

Blijkbaar zitten deze moderators nooit via een GSM op het internet.......

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

FA > TMF :)

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

De hele draad is schots en scheef gemodereerd. Een offtopic-post als
Hoevelaken heeft al jaren kabelinternet, als een van de eerste plaatsen in Nederland zelfs.
scoort +4 :) * Rataplan roept de modders op tot actie!

Uit de systeemeisen van Wanadoo Turbo ("Minimaal een Pentium 200 Mhz processor of vergelijkbaar; Windows 98 SE, ME, 2000, XP of een nieuwere versie") blijkt mij trouwens helder genoeg dat het hier niet om een client voor mobieltjes gaat, waarmee de +0 offtopic wmb een goeie eindscore is. Sorry :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:40

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Topicstarter
Rataplan schreef op 10 april 2004 @ 16:34:

Uit de systeemeisen van Wanadoo Turbo ("Minimaal een Pentium 200 Mhz processor of vergelijkbaar; Windows 98 SE, ME, 2000, XP of een nieuwere versie") blijkt mij trouwens helder genoeg dat het hier niet om een client voor mobieltjes gaat, waarmee de +0 offtopic wmb een goeie eindscore is. Sorry :)
Leg eens uit wat ik nu op het internet doe met mijn PIII 650mHz laptop met win98 via een GSM als modem op het internet doe ?????

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Het lijkt mij verstandig om daar hier niet op in te gaan, daar is TMF niet voor bedoeld. Ik stel voor dat we ons weer met de moderaties bezig gaan houden :)

Overigens vind ik dat wat je hierboven zegt niet echt uit de post "mobiel internet" blijkt. Dat had de poster iets beter naar voren moeten brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Sinclair schreef op 10 april 2004 @ 19:04:
Leg eens uit wat ik nu op het internet doe met mijn PIII 650mHz laptop met win98 via een GSM als modem op het internet doe ?????
Veel geld aan tikken uitgeven :? ;)

Maar rustig maar, point taken. In een draad die over inbelabo's gaat denken de meesten echter aan 56K6 en niet aan GSM's, schat(te) ik. Bovendien stel ik mij bij internetten via een GSM meer UMTS-/GPRS- en zelfs WAP-verhalen voor, waarvan het me zeker niet meteen duidelijk is dat dit Wanadoo-produkt ten nutte daarvan aangewend kan worden.

Blijkens jouw post hier is dat een te beperkte voorstelling van zaken, maar dat blijkt nergens uit de FP-post. Dan kan je mij (terecht) gebrek aan kennis verwijten, maar een oneliner op de FP rammen en ervan uitgaan dat iedereen ogenblikkelijk weet wat je bedoelt is - alleen al blijkens de moderaties - ook niet echt handig, behulpzaam of interessant. Bekijk het van deze kant: ik wist er te weinig van af, en na het lezen van het bericht was daar geen fluit aan veranderd. Dan is het niet +0 offtopic, maar +0 overbodig, in mijn boekje - een nuancering die in feite niet gemaakt hoeft te worden :)

Ik zal 'm dan ook niet omhoog modden (sorry :>); een post als deze zegt hetzelfde en is als zelfstandig bericht wél duidelijk.

Maar wellicht zijn er mensen die je hier wat meer in willen steunen, lang leve de moderatie-democratie :)

edit:
Zeg G33rt, moest jij niet even gaan afkicken of zo :( :D

[ Voor 4% gewijzigd door Rataplan op 10-04-2004 19:28 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1