Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Topicstarter
Ik wil graag een nieuwe mp3 speler, want mijn oude heeft de geest gegeven, heb al aardig wat gelezen, maar het is lastig om te beslissen wat nu mijn nieuwe speler moet worden.
Kan iemand me daarbij helpen, of is er een goede site om te vergelijken ?

Wat kan ik al melden,
ik wil minimaal 256 mb
prijs speelt wel degelijk een rol
hij moet ook in de toekomst meekunnen (firmware-upgrade)
het geluid moet goed zijn van kwaliteit en volume
een lange speelduur is erg aangenaam
uiterlijk is minder belangrijk

Kan iemand me een beetje opweg helpen ?

Geen inspiratie

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 09:25
Ik zou zeggen: lees reviews van mp3-spelers of kijk op: www.kieskeurig.nl.

Als ik zo jou punten zie, denk ik dan een MPIO FD of FY 100 of een I-River 1xx of I-River 3xx wel goed bij je zou passen. De Audio CW300 zijn ook goedkoper geworden na het uitkomen van de iAudio 4, dus misschien is dat ook een optie.

Ik zou persoonlijk gaan voor de MPIO FD-100. 256 mb (en nog uitbreidbaar) voor 199 euro, plus lange batterijduur (25 uur), redelijk goed geluid en firm-ware upgradeable.

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11 19:38
Je maakt een exell bestandje met als hoofding

Merk Prijs Speelduur Gewicht Geheugen extra's ....

En daar in zet je alle spelers waar je aan kan geraken en waarvoor je interesse hebt. Zo wordt het vergelijken makkelijk.

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 09:25
Gizmoke schreef op 10 april 2004 @ 10:02:
Je maakt een exell bestandje met als hoofding

Merk Prijs Speelduur Gewicht Geheugen extra's ....

En daar in zet je alle spelers waar je aan kan geraken en waarvoor je interesse hebt. Zo wordt het vergelijken makkelijk.
Dat is inderdaad waar. Goede punten bij spelers ten opzichte van andere spelers kun je groen kleuren en zo zie je welk rijtje de meeste groene punten bevat.

Maar dit is niet alleen belangrijk. Dit zijn vaak specs van het bedrijf zelf, maar de batterijduur kan minder zijn, het geluid kan vrij slecht zijn (ook al zijn de specs goed) en zo heb je nog enkele punten die je niet kunt meten in specs.

Daarom is het lezen van reviews ook zeer belangrijk. Een goede bron is www.cnet.com (als ik mij niet vergis). Daar zijn spelers soms door wel honderd mensen getest, oftewel een goede vergelijking.

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11 19:38
X-GeaR schreef op 10 april 2004 @ 10:07:
[...]

Dat is inderdaad waar. Goede punten bij spelers ten opzichte van andere spelers kun je groen kleuren en zo zie je welk rijtje de meeste groene punten bevat.

Maar dit is niet alleen belangrijk. Dit zijn vaak specs van het bedrijf zelf, maar de batterijduur kan minder zijn, het geluid kan vrij slecht zijn (ook al zijn de specs goed) en zo heb je nog enkele punten die je niet kunt meten in specs.

Daarom is het lezen van reviews ook zeer belangrijk. Een goede bron is www.cnet.com (als ik mij niet vergis). Daar zijn spelers soms door wel honderd mensen getest, oftewel een goede vergelijking.
Maar er bestaan genoeg reviews op het net. Deze kan hij desnoods bij elkaar zetten. Ik doe het ook altijd zo als ik iets ga kopen.