Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

SMS via PC

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zie nog al wel eens op internet dat je via een website SMSen kunt sturen (vaak betaalt). Is het mogelijk om zelf SMSen te versturen via de PC/Server?
Kon de search alleen niet gebruiken. Is wel vervelend dat ie down is :r

Maar weet iemand iets zodat je zelf SMSen kunt versturen? (Als dit mogelijk is tenminste)

Alvast bedankt

• Treenaks
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:07
Als je bluetooth/infrarood hebt op je telefoon en je PC (of een datakabel..), dan kan je SMS'jes versturen vanaf je PC...

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-11 12:31

DataGhost

iPL dev

dat kan, er is een progsel van kpn daarmee kan je gratis sms versturen... helaas is het niet voor breedband gebruikers (iig als je dialup (erbij) hebt kan het wel) en dan kan je gratis sms versturen. ik heb natuurlijk ook bij lorre (dat nieuwe gratis sms gedoe) gevraagd, en over een week ofzo komt de ontwikkelaarskit oid, daarmee behoort email2sms ook tot de mogelijkheden (wel ff zelfmaken lijkt me, anders zou het geen ontwikkelaarskit zijn he :P)
allemaal gratis

edit: zelf niet geprobeerd maar volgens mij moest je tbs32 + update hebben
http://www.kpn.com/br2/ng...annel=0&search=sms&page=1

[ Voor 17% gewijzigd door DataGhost op 10-04-2004 09:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Treenaks schreef op 10 april 2004 @ 09:06:
Als je bluetooth/infrarood hebt op je telefoon en je PC (of een datakabel..), dan kan je SMS'jes versturen vanaf je PC...
Maar ik wil naar gewoon mensen SMSen die niet bij mij wonen.
Volgens mij heb je een SMS gateway nodig, maar hoe kun je zoeiets maken?

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-11 12:31

DataGhost

iPL dev

Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 09:16:
[...]

Maar ik wil naar gewoon mensen SMSen die niet bij mij wonen.
Volgens mij heb je een SMS gateway nodig, maar hoe kun je zoeiets maken?
zie hierboven dus.... en de laatste keer dat ik keek (gisteren) werkte de search weer gewoon? :)

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
www.mail-sms.com van www.clubmessage.nl :)
beide interessante sites voor sms gedoe :)
mail-sms heb ik zelf geprobeerd, en de betrouwbaarheid was in het begin dat ik het probeerde om te janken (vaak 1 op de 2 die niet aankwam, maar wel werd afgeschreven) maar dat is later beter geworden, toen kwam zo'n 95% - 99% aan (schatting)

edit: als iemand meer van dit soort aanbieders weet (heb ook www.smslorre.nl aangevraagd nu) ben ik wel nieuwsgierig.. punksmurf en sms is nog nét geen liefde :P

edit2: oja, en op www.diafaan.nl vind je (tussen de betaalde producten) het gratis diafaan oproep lite, daarmee kan je via je pc + modem smsjes sturen, ook met custom afzender enzo, erg leuk
k had ook zo'n programma ooit van de kpn, dat kon ik onlangs niet meer vinden, maar deze werkt zowiezo beter .. edit: staat hierboven 8)7
kan je ook berichtjes mee naar pagers/buzzers sturen.. btw als iemand nog zo'n textbuzzer heeft en die niet meer gebruikt, mail me :)

[ Voor 57% gewijzigd door Punksmurf op 14-04-2004 18:42 ]

met een hamer past alles

• KRASH
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:28

KRASH

Juist ja...

dataghost schreef op 10 april 2004 @ 09:15:
dat kan, er is een progsel van kpn daarmee kan je gratis sms versturen... helaas is het niet voor breedband gebruikers (iig als je dialup (erbij) hebt kan het wel) en dan kan je gratis sms versturen. ik heb natuurlijk ook bij lorre (dat nieuwe gratis sms gedoe) gevraagd, en over een week ofzo komt de ontwikkelaarskit oid, daarmee behoort email2sms ook tot de mogelijkheden (wel ff zelfmaken lijkt me, anders zou het geen ontwikkelaarskit zijn he :P)
allemaal gratis

edit: zelf niet geprobeerd maar volgens mij moest je tbs32 + update hebben
http://www.kpn.com/br2/ng...annel=0&search=sms&page=1
Dat is dus niet gratis, je betaald je kosten wel voor het bellen naar dat nummer ;)

Zoek eens met google op ZimSMS, daarmee kan je gratis sms'en via de pc.

• Punksmurf
zimsms is north america only, volgens de site (www.zimsms.com)

met een hamer past alles

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Punksmurf schreef op 14 april 2004 @ 18:44:
zimsms is north america only, volgens de site (www.zimsms.com)
Werkt hier ook gewoon.. Helaas niet altijd even goed, heb vorige week een keer 3 smsjes verstuurd, geeneen was aangekomen.. Ik dacht dus dat het al niet meer werkte.. Vandaag nog eens geprobeerd, binnen 10sec was het smsje der..
Misschien dat je met het registreren ervan nu problemen krijgt.. Heb al diverse malen gelezen dat het registreren niet meer lukt nl.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Ik en 3 vrienden gebruiken zimsms, werkt perfect. Je moet gewoon na elke 100 smsjes opnieuw registeren(ff registry cleane :P ) De betrouwbaar heid is 90% hier...

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:21
Wat voeren jullie in als telefoon nummer dan?

ik doe dit: 0031612345678

is dat goed?

EDIT: ah ok ik zie het al staan op de site...alleen werkt het nog steeds niet :?

[ Voor 32% gewijzigd door Oguz286 op 14-04-2004 19:57 ]

• Punksmurf
k deed t zonder 00 en idd het werkt je krijgt 100 berichtjes gratis, ik keek alleen naar de webservice... tnx voor de tip!

met een hamer past alles

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ik kan er niet eens mee inloggen :s

• Punksmurf
k heb een account aangemaakt en toen ingelogd ging prima...

met een hamer past alles

• Oguz286
Eh ik zie nog steeds dat er niks van mijn credits afgaat, al ben ik ingelogd...en hij komt ook nog steeds niet aan :?

Ik heb ook helemaal geen PINcode gekregen :? Vaag allemaal, ik snap het niet allemaal...

[ Voor 29% gewijzigd door Oguz286 op 14-04-2004 20:04 ]

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Het beste kun je de berichten versturen naar: +31612345687
Dit werkt het beste heb ik gemerkt..

Pincode?? Heb ik ook niet gehad.. Geregistreerd en password was automatisch ingevuld hierna..

[ Voor 34% gewijzigd door FlipFluitketel op 14-04-2004 20:14 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Oguz286
Ok, ik voer mijn gegevens in en klik op login...dan kom in het schermpje waarin staat dat ik 300 credits heb...ik klik daarna op Text Messaging...daar gaat het fout volgens mij, want je hebt er geen account voor nodig...

Doe ik iets verkeerd hier?

• Punksmurf
hmm dit begon leuk
maar nu krijg ik nog maar 20 credits bij een nieuw account :/ :'(
geen 100 gratis berichtjes meer, maar 2 ...

met een hamer past alles

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

www.planet.nl moet je registreren van mag je geloof ik 15 sms-sjes per week versturen.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Punksmurf
en das zo'n beetje mijn dagelijkse gemiddelde, helemaal als ik met de computer kan sturen want dat typt zo gemakkelijk .. ;)
maar goed ik wil er best voor betalen alleen niet bij zo'n vage toko ergens in canada
dus ik ga weer ff verder kijken :)

met een hamer past alles

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-11 15:44
Binnen een aantal weken kan je op mijn website ook goedkoop SMS-en. Eerst alleen de WebSMS, maar later komen diensten als Mail2SMS en SMS2SMS en dat soort diensten. Ook ben ik een prog aan 't ontwikkelen die je op je PC kan installeren en direct daarvanuit SMS-en.

Alleen het is niet gratis!
Je kan dmv 090x nummer 13 SMSjes kopen voor € 1,30 (10ct p/s) of je kan geld overmaken en dan wordt het ongeveer 7ct per SMS Credit. De SMSjes worden naar nederlandse/belgische GSM's meestal binnen 15 seconde afgeleverd.

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

• Punksmurf
ik ben benieuwd!
kan je ook een eigen afzender specificeren bij jou?
7ct is wel een leuke prijs! k gebruikte al eerder www.mail-sms.com maar daar liggen de prijzen toch wel hoger, en kwamen ze vaak niet aan (zie m'n post hierboven ergens).

met een hamer past alles

• Polderdijk
Punksmurf schreef op 28 april 2004 @ 20:37:
ik ben benieuwd!
kan je ook een eigen afzender specificeren bij jou?
Ja dat is mogelijk, ja kan (zo uit me hoofd) 14 numerieke cijfers meegeven als afzender of 11 tekstkarakters als afzender!
7ct is wel een leuke prijs! k gebruikte al eerder www.mail-sms.com maar daar liggen de prijzen toch wel hoger, en kwamen ze vaak niet aan (zie m'n post hierboven ergens).
7ct vind ik persoonlijk al duur genoeg, daarom komt het rond de 7ct te liggen. Het kan misschien een halve of hele cent duurder worden maar meer niet.
Het is voor mij ook niet de bedoeling dat ik winst gaat maken op alle SMS diensten; de winst probeer ik te krijgen uit de verkoop van logo's en ringtones die ook op me site staan!

Dus van elke 250 verstuurde SMSjes maak ik maar één euro winst ofzo, dit maakt dus net de benodigde bandbreedte goed ;)

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:19

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Je kunt ook gewoon Diafaan gebruiken, veel klanten hier gebruiken dat ook. 't Zijn transport bedrijven die hun chauffeurs hiermee bereiken voor nieuwe opdrachten.

Je moet er alleen wel mee inbellen naar een bepaald nummer telkens als je wilt versturen. Als je meerdere smsjes wilt versturen dan doe je dat gewoon per sessie dat je ingebeld bent.

Werkt prima, alleen dan niet via internet omdat je naar een 06 nummer moet bellen wat natuurlijk iets duurder is in gebruik, maar de mensen hier zweren erbij :)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• Polderdijk
@zwahiel:
Ik denk dat je beter via een SMS Gateway kan versturen, het inbellen op die 06-nummer is een stuk duurder dan via een SMS Gateway. Ik geloof dat als je inbeld op de SMS centrale van KPN (iets van 0654131313 ofzo) betaal je geloof ik iets van 25 cent ofzo!

• Punksmurf
polderdijk, 7cent vind ik gezien de huidige markt toch nog steeds een goede prijs
lager is wel mogelijk, maar dan moet je er onwijs veel versturen
als jij het op je neemt om dat soort grote bundels te nemen en die te verspreiden over een aantal kleinere klanten voor dezelfde prijs (wat je doet, iig zo lijkt het) dan hebben we er allemaal lol van, good going :)
ik wil je evt. helpen met eea, sms is nou eenmaal iets dat mij interesseert, maar das zo ontopic ik contact wel even over msn (in fact, just did ;)) want k wil er zowiezo wel meer van weten (8>

met een hamer past alles

• Punksmurf
Polderdijk schreef op 29 april 2004 @ 09:47:
@zwahiel:
Ik denk dat je beter via een SMS Gateway kan versturen, het inbellen op die 06-nummer is een stuk duurder dan via een SMS Gateway. Ik geloof dat als je inbeld op de SMS centrale van KPN (iets van 0654131313 ofzo) betaal je geloof ik iets van 25 cent ofzo!
dat is toch een 06-nummer? ik denk dat zwahiel dat ook bedoeld :) want zoiets staat standaard ook bij diafaan ingevuld.

met een hamer past alles

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Vroeger gebruikt ik altijd www.mtnsms.com -> verwijst nu naar www.smsbug.com

LinkedIn WoT Cash Converter

• Punksmurf
3ct per stuk..? en dat komt ook daadwerkelijk aan? :/ cool :)
edit: geen access tot nederlandse netwerken, ze hebben allemaal een kruisje :(
helaas...

[ Voor 43% gewijzigd door Punksmurf op 30-04-2004 21:00 ]

met een hamer past alles

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:19

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Punksmurf schreef op 30 april 2004 @ 09:07:
[...]

dat is toch een 06-nummer? ik denk dat zwahiel dat ook bedoeld :) want zoiets staat standaard ook bij diafaan ingevuld.
idd, het zijn de smsgateways, maar het pakket werkt prima en hoeft volgens mij niet voor elk smsje uit te bellen maar kan gewoon batch doen.

En als bedrijven die op 't geld zitten dit soort pakketten gebruikt dan zal 't ook goed zijn ook! Ik heb 't zelf eens moeten testen en 't gaat bijzonder goed hoor!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• Punksmurf
ik ken diafaan hoor :)
alleen geen idee hoe ik achter de prijs van die nummers moet komen...

maar ik prefereer zelf sms via een webservice, dan kan ik daarmee leuk kloten met php en sh*t :)

met een hamer past alles

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Voor NL, gebruik ik http://www.smscity.nl

Je kan kiezen tussen gesponserde smsjes en niet gesponserde. Je bent dan ongeveer 5.5 cent per sms kwijt, en als je niet gesponserde wilt iets van 7.2 cent.

Als ze sponseren dan eindigt het bericht met
code:
1
 *SMScity.nl

Ik gebruik het nu al een tijdje en het werkt erg goed moet ik zeggen...

• Punksmurf
volgens je sig kan je ok nu ni meer ;) zelfs voor 0.05 cent smsen daar maar daar heb ik helaas niets van kunnen vinden :P

k probeer het eens :)

[ Voor 10% gewijzigd door Punksmurf op 04-05-2004 21:41 ]

met een hamer past alles

Pagina: 1