Ik ben een grote fan van alles wat de zee, zonsondergangen en dergelijke betreft. Is ook niet bijzonder gek als je weet dat ik op een paar minuten rijden woon van de kust. De afgelopen twee maanden heb ik heel wat geëxperimenteerd en foto's gemaakt. De foto's die eerst komen zijn 't eerst gemaakt, de laatsten zijn later gemaakt en zijn over het algemeen ook iets mooier, klik dus nog niet meteen weg
.
Cam is een Canon PowerShot A80. Ik heb een hoop verschillende sluitertijden, diafragma's gebruikt, dus daar is niet echt een rode lijn door te trekken. ISO-waarde bedroeg meestal 50, soms 100. Enjoy
.
#1 Getrokken in de modderachtige zone van het strand toen de zon al een paar minuten onder was

#2 De dijk van Westende-Bad, sfeerfoto

#3 Uitzicht vanaf diezelfde dijk

#4 Zowat de mooiste zonsondergang die ik ooit gefotografeerd heb. Alleen zo enorm jammer dat-ie nog op ISO200 stond en dat er derhalve wat ruis in zit
.

#5 Begin van de zonsondergang

#8 Kwaliteit is niet geweldig (digitale 'zoom'
) maar het ging me meer om de symbolische boodschap 

#9 Ook een van de mooiste, vind ik

#12 Ook erg geslaagd

#14 Bijna onder

#15 Spijtig van die twee mensjes, die moet ik er nog even uitsoepen.

#16 Verdwenen onder de wolken

#19 Tussendoortje

#20 Vlag mocht wel een stuk meer centraal, maar goed.

#24 En om af te sluiten...
Cam is een Canon PowerShot A80. Ik heb een hoop verschillende sluitertijden, diafragma's gebruikt, dus daar is niet echt een rode lijn door te trekken. ISO-waarde bedroeg meestal 50, soms 100. Enjoy
#1 Getrokken in de modderachtige zone van het strand toen de zon al een paar minuten onder was

#2 De dijk van Westende-Bad, sfeerfoto

#3 Uitzicht vanaf diezelfde dijk

#4 Zowat de mooiste zonsondergang die ik ooit gefotografeerd heb. Alleen zo enorm jammer dat-ie nog op ISO200 stond en dat er derhalve wat ruis in zit

#5 Begin van de zonsondergang

#8 Kwaliteit is niet geweldig (digitale 'zoom'

#9 Ook een van de mooiste, vind ik

#12 Ook erg geslaagd

#14 Bijna onder

#15 Spijtig van die twee mensjes, die moet ik er nog even uitsoepen.

#16 Verdwenen onder de wolken

#19 Tussendoortje

#20 Vlag mocht wel een stuk meer centraal, maar goed.

#24 En om af te sluiten...