Toon posts:

Standard of turbo via agp: verschil??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er nog verschil tussen de turbo en de standard Via AGP driver. Is standard meer compatibel of iets dergelijks?

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 08:41
Bij mij is het zo, dat als ik ze in 'normal' mode installeer, windows de kaart als 1x AGP ziet. Installeer ik echter als 'turbo' mode, dan ziet hij de kaart als 2x AGP. Verder kan ik erg niet echt verschillen aan ontdekken...

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• Rambeer2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:40
bij scheelde het redelijk veel. op AGP in standaard mode haalde ik 4800 in 3dmark. in turbo mode opeens rond de 5400. weet niet precies wat het allemaal doet, maar het scheelde bij mij wel wat.

Verwijderd

Hmmz..........ik haalde na installatie van de nieuwe VIA drivers ook ineens veeeeeel minder 3d marks :(
(Als jullie het echt willen weten: ik haal nu nog maar 3800 !!! :7)
Ik zal de 4-in-1 drivers dan ook maar eens in turbo mode installen, misschien maakt dat uit! :):)

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 17:29
waar in vredesnaam kan je instellen offie turbo of normal gaat ????kheb een Asus v7100 GF2 MX

Verwijderd

Dat zit in je AGP drivers van Via....

je hebt het nu over je videokaart....

Verwijderd

Oeps

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
bij mij maakt het veeeeeel uit, als ik ze als standaart installeer staat ie als AGP 1x, als ik hem als turbo installeer 2x, MAAR, in Turbo mode CRASHT me pc bij elke programma/game die hardware acceleratie gebruikt, (Unreal TOurnament, 3dmark) ik heeft een Abit VA6 mobo (Via appolo pro chipset AGP2X) kijk voor de rest van mijn systeem in sign.

(*#&KUT@#$@#VIA DRIVERS#@#$

Verwijderd

Topicstarter
Dat probleem met altijd crashes heb ik zelf gelukkig niet. Maar de PC van een vriend (die ik voor veel bier up-to-date hou) heeft dat dus wel. Hij heeft nog een Savage4pro en die doet niks dan vastlopen of distorted graphics geven op de turbo setting |:(
Pagina: 1