Probleem: iedere keer als ik mijn browser start gaat hij gemaximaliseerd open omdat ik via de eigenschappen dat heb ingevoerd; als ik in de geopende pagina met de rechter muisknop klik op een link en kies voor "openen in een nieuw venster" dan krijg ik iedere keer een nieuw venster van zeg ongeveer 5 x5 cm. Ik krijg dat niet weg, ook niet door verslepen en de shift-toets in te houden wat mij al was aangedragen!! oplossingen graag!!
Dus je nieuwe venster wordt zoiets?

en je krijgt het venster niet groter oid?

en je krijgt het venster niet groter oid?
1 x vergroten naar et formaat wat jij gewend bent en dan bestand -> sluiten kiezen. alle windows dicht klikken daarna.
dan zou et over moeten zijn
dan zou et over moeten zijn
Zoals Postjuh zegt werkt hier ook altijd perfect.
maar je kunt het venster dus echt niet groter krijgen door rechts-onder slepen?
btw, welkom op GoT
maar je kunt het venster dus echt niet groter krijgen door rechts-onder slepen?
btw, welkom op GoT
Dank, had al veel gelezen hier maar nu toch maar geregistreerd, nee het lukt echt niet, heb al veel geprobeerd, comp al opnieuw opgestart enzo....
Zoals in de policy van WOS beschreven staat horen vragen mbt Internet Explorer in Software Algemeen
WOS > SA dus
WOS > SA dus
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Het zou moeten lukken aan de hand van de volgende link kijk hier effe
Lukt dit niet, doe dan het volgende:
Open IE, maak het scherm wat groter. Klik dan op een link die een nieuw IE scherm opend. Maak deze zo groot mogelijk (niet max., want dan werkt het niet) Sluit nu het eerste scherm, sluit dan het tweede scherm. Dan moet het lukken. Lukt het dan nog niet, dan heb je waarschijnlijk een ander probleem.
Succes.
Lukt dit niet, doe dan het volgende:
Open IE, maak het scherm wat groter. Klik dan op een link die een nieuw IE scherm opend. Maak deze zo groot mogelijk (niet max., want dan werkt het niet) Sluit nu het eerste scherm, sluit dan het tweede scherm. Dan moet het lukken. Lukt het dan nog niet, dan heb je waarschijnlijk een ander probleem.
Succes.
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Pagina: 1