Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
de Nokia 7700!! _/-\o_ _/-\o_ :) ;)
http://www.nokia.nl/NL/Telefoons/Modellen/7700/index.html
Beschikbaar:
Gepland in het 3de kwartaal van 2004

Eigenschappen
Muziek en video afspelen en streamen
Internet TCP/IP
Opera browser die HTML- en XHTML-pagina's ondersteunt
Geïntegreerde VGA-camera
FM-radio
E-mail (IMAP4, POP3, SMTP)
MMS (inclusief SMIL)
Geïntegreerde handenvrije luidspreker & spraakrecorder
Bluetooth-technologie (inclusief audio)
Personal Information Management: agenda, contacten, taken enz.
Word, Sheet en Presentation Viewer; Word & Sheet converter
Flight modus
Offline modus
Aanraakscherm
MP3-speler

Volledige specificaties

Tri-Band werking
GSM 900/1800/1900
Automatische omschakeling tussen bands

Formaat
Gewicht: 183 g
Afmetingen: 165 cc, 133.7 x 79.5 x ~21.6 mm

Display en gebruikersinterface
LCD-scherm met hoge resolutie
Series 90-GI met Touchscreen
Schermformaat: 640 x 320 pixels
65.536 kleuren
Gedeeltelijke displaymodus met 640 x 65 pixels om energie te besparen
Aanraakscherm, pengestuurde invoer met stilet
Toetsenbord op het scherm
Handschriftherkenning

Fysieke toetsen:

Blader- en selecteertoets (omhoog, omlaag, links, rechts, kiezen)
Terug/Annuleren
Home (Toep-toets)
Menutoets
2 toepassingsspecifieke toetsen
Toets Versturen
Toets Einde/Afsluiten
Spraaktoets
Aan-/Uit-toets

Audio/Visuele mediafuncties
Camera: resolutie van 640 x 480 pixels; 2 x digitale zoom
RealPlayer: RealMedia (video en audio) en 3GPP-compatibele inhoud (H.263 en MPEG-4) afspelen en streamen
Muziek: ondersteunt MP3-, AAC-, RealAudio 7 en 8-, WAV-, MIDI- en AMR-NB-bestandstypes. Je geluiden ordenen met Nokia Audio Manager (NAM)
Beelden: ondersteunt JPEG-, GIF-, BMP-, PNG- en bewegende GIF-beelden
Schetsen: Afbeeldingen bewerken (verkleinen, in-/uitzoomen, draaien en kantelen) en je eigen tekeningen maken. Foto's toevoegen aan contacten of versturen (via MMS, e-mail of Bluetooth).
FM-stereoradio

Geheugenfuncties
20 - 25 MB intern geheugen beschikbaar voor contacten, tekstberichten, multimediaberichten, beltonen, afbeeldingen, videoclips, persoonlijk informatiebeheer en toepassingen
64 MB geheugenkaart meegeleverd in het verkooppakket
Extra geheugeneenheden beschikbaar (tot 128 MB)

Telefoonkenmerken
PIM: Contacten, uitgebreide agenda, Mobile Wallet 2.0, rekenmachine
Kantoortoepassingen: Word, Sheet en Presentation Viewer
Flight modus: alle radioverwante activiteiten uitgeschakeld
Offline modus: De MP3-speler, FM-radio, AAC, PIM en Bluetooth gebruiken zonder SIM-kaart

Berichtuitwisseling
Uitwisseling van multimediaberichten: Uitwisseling van multimediaberichten met compatibele toestellen; berichten met tekst, afbeeldingen, audio en video versturen en ontvangen.
E-mail: Je professionele en private e-mailaccounts raadplegen; ondersteuning voor de protocollen SMTP, POP3 en IMAP4
Tekstberichten: tekstberichten opstellen, versturen, bewerken en ontvangen (SMS).

Spelletjes
Downloadable Java™ MIDP 2.0 en Symbian-spelletjes

Java™-toepassingen
Downloadable Java™ MIDP 2.0-toepassingen

Beltonen
MP3-, AAC- of AMR-NB-bestanden gebruiken als beltonen
Tot 24 polyfone beltonen
24 vooraf ingestelde beltonen, allemaal verwijderbaar

Draadloze connectiviteit
Pop-Port™-interface
De telefoon draadloos aansluiten op een compatibele telefoon of een compatibele PC
Bluetooth-technologie
Over-the-Air beltonen, instellingen en berichten (voor Web-toegangspunt, Web-bladwijzers en SyncML)
OTA-synchronisatie op afstand met SyncML; lokale synchronisatie met PC via PC Suite

Browsen
HTML en XHTML met Opera browser
Downloadbare plug-ins
OMA mDRM - Forward Lock voor inhoudsbescherming
Portefeuille: comfortabel on-line gebruik en opslag van je nummers en wachtwoorden

Gegevensoverdracht
EDGE*
GPRS* (multislot klasse 10)
E-GPRS* (multislot klasse 4 (3+1))
HSCSD (High-Speed Circuit-Switched Data)*
Circuitgeschakelde data
TCP/IP*

*Opgelet: deze diensten vereisen netwerkondersteuning.

Oproepbeheer
Klikken en praten: Eenvoudige nummerinvoer met de aanraakscherminterface
Contacten: Geavanceerde contactdatabase met ondersteuning voor meerdere telefoon- en e-mailgegevens per invoer, evenals ondersteuning voor miniatuurfoto's en groepen
Snelkeuze voor nummerinvoer
Logs: Lijsten van gekozen, ontvangen en gemiste oproepen
Automatisch herhalen
Ondersteuning voor Vaste nummers, om enkel voorgeprogrammeerde nummers op te bellen
Conferentiegesprek (met maximum 5 deelnemers)

Energiebeheer

Batterij Spreektijd Stand-by tijd Laadtijd
BP-5L (1300 mAh LiPo) tot 3-4 u tot 10-11 dagen tot 2 u

De werkingstijden kunnen verschillen naargelang van de SIM-kaart, de netwerkinstellingen en het gebruik. De spreektijd wordt met maximaal 30% verhoogd indien Half Rate actief is en met 5% verminderd indien Enhanced Full Rate actief is.

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Mij iets TE gameboy advanced.
Wel veel opties :)

• kakanox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 14:50
zooo.. plaatje d'r bij :-)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/28050/full.jpg

Edit: plaatje vergeten 8)7

[ Voor 92% gewijzigd door kakanox op 10-04-2004 01:55 . Reden: te breed... :-S ]

Ga toch fietsen.

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-11 08:14
Niks voor mij. Ik vind de N-Gage al lelijk, dit is idd een gameboy imitatie, wat Postjuh al zei.
Een telefoon is een telefoon. Wil niet zeggen dat je geen extra's mag hebben (heb zelf Nokia 6600), maar het kan te ver gaan.

Verder moet Nokia moet stoppen met dure designs, ze hebben al een winstwaarschuwing gegeven. Ze gaan te hard.

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-11 08:10
Er bestaat al een 7700 topic: Nokia 7700

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif

[ Voor 42% gewijzigd door Johny58 op 10-04-2004 02:04 ]

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Verwijderd

Komt er een achter!! :X 8)7

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:52

Exirion

Gadgetfetisjist

internetinfo schreef op 10 april 2004 @ 01:58:
Verder moet Nokia moet stoppen met dure designs, ze hebben al een winstwaarschuwing gegeven. Ze gaan te hard.
Innovatie is DE sleutel tot nieuwe markten, dus da's onzin.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• internetinfo
Exirion schreef op 10 april 2004 @ 02:14:
[...]

Innovatie is DE sleutel tot nieuwe markten, dus da's onzin.
Neen, want de huidige markt heeft geen interesse in dure kinky modellen. Moet je kijken naar de verkoop cijfers van bijvoorbeeld de 6310i.
Kijk naar Siemens. Siemens ziet dat Nokia een nieuw model op de markt heeft, kijkt de kat uit de boom en komt vervolgens met een iets ander, maar veel goedkoper model.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

internetinfo schreef op 10 april 2004 @ 02:23:
Neen, want de huidige markt heeft geen interesse in dure kinky modellen. Moet je kijken naar de verkoop cijfers van bijvoorbeeld de 6310i.
Kijk naar Siemens. Siemens ziet dat Nokia een nieuw model op de markt heeft, kijkt de kat uit de boom en komt vervolgens met een iets ander, maar veel goedkoper model.
Je ziet iets over het hoofd. Nokia is al jaren lang marktleider en heeft een grote financiele reserve. Een merk kan een paar keer de plank mis slaan, maar daarna een grote hit scoren die veel geld oplevert. Nokia zoekt naar een hit. Da's een risico, maar levert op den duur geld op. En ze kunnen het zich permitteren.

Neem Philips als voorbeeld: er wordt al jaren gezegd dat Philips slecht gaat omdat ze weinig winst maakten, maar aan de andere kant is het een kapitaalkrachtig bedrijf dat het hoofd wel boven water houdt. De managers bij Nokia zijn heus niet achterlijk :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

vraag me af hoe je met die ding kunt bellen (lees: het ding naast je oor plaatsen met je rechter-/ linker hand)

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

• internetinfo
Exirion schreef op 10 april 2004 @ 02:28:
[...]

Je ziet iets over het hoofd. Nokia is al jaren lang marktleider en heeft een grote financiele reserve. Een merk kan een paar keer de plank mis slaan, maar daarna een grote hit scoren die veel geld oplevert. Nokia zoekt naar een hit. Da's een risico, maar levert op den duur geld op. En ze kunnen het zich permitteren.

Neem Philips als voorbeeld: er wordt al jaren gezegd dat Philips slecht gaat omdat ze weinig winst maakten, maar aan de andere kant is het een kapitaalkrachtig bedrijf dat het hoofd wel boven water houdt. De managers bij Nokia zijn heus niet achterlijk :)
Heb je gelijk in, maar ik heb nergens gezegt dat het niet goed is wat ze doen :) Ik denk alleen dat ze te snel verschillende modellen uitbrengen.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

internetinfo schreef op 10 april 2004 @ 02:37:
Heb je gelijk in, maar ik heb nergens gezegt dat het niet goed is wat ze doen :) Ik denk alleen dat ze te snel verschillende modellen uitbrengen.
De uitspraak 'te snel' impliceert een waardeoordeel in de zin van 'niet goed wat ze doen'. Je lult je er niet zo makkelijk uit :P

• internetinfo
Exirion schreef op 10 april 2004 @ 02:50:
[...]

De uitspraak 'te snel' impliceert een waardeoordeel in de zin van 'niet goed wat ze doen'. Je lult je er niet zo makkelijk uit :P
Moet ik het woord 'snel' opzoeken en de volledige beschrijving hier quoten ofzo? Ik wil me nergens onderuit lullen, ik zeg alleen wat ik denk en wat mijn beeld op de huidige markt is; zie hierboven dus.

[ Voor 10% gewijzigd door internetinfo op 10-04-2004 02:54 ]

Verwijderd

kan je er ook nog mee bellen? of dat niet? 8)7
hehe zal wel een makkelijk in je broekzak te passen design zijn :P

vind het echt een UGLY ass telefoon hoor, maarja das mijn mening.

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:21

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
wat een walgelijk lelijk ding zeg....

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Korakal
  • Laatst online: 11:35

Korakal

Up up up!

Nokia 7700

Deze was er al :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.