Printable versie van de reviews

Pagina: 1
Acties:

• smooky
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
De meeste artikelen/reviews die op T.net verschijnen zijn zeer interessant. Is het daarom niet handig om een printable versie van de artikelen/revieuws te maken?

Lijkt mij handig bij bijvoorbeeld een aanschaf van bv een monitor(review flatpanels) of gewoon om als naslag te hebben (Cryptografie-uitleg aan de hand van RSA)

Natuurlijk kan men gewoon copy/paste van T.net naar een tekstverwerker, maar het lijkt me niet veel werk om dit te laten genereren door PHP (dus een plain opmaak + tweakerslogo)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Als er een printable versie wordt gemaakt, dan moet er ook een Palm-versie kunnen worden gemaakt. Ik vrees dat jouw verzoek nog wel ff kan gaan duren. ;(

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• smooky
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik denk dat een 'palm versie' van T.net minder makkelijk te maken is dan een printable versie . . .

Je hoeft namelijk alleen het artiekel/review te halen uit de datebase en deze neerplanten.

Voor een 'palm versie' moet je de hele opmaak veranderen (menutje links, menutjes boven, de layers, enz)

• pven
  • Niet online
Nope, voor een Palm-versie hoeft dat allemaal niet. Op http://www.palmclub.nl maken ze zelf frontendjes voor de Palm met daarin links naar de printable versie van bv. de Volkskrant.

Maar goed: dit is OT.

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Er zijn tig tools in allerlei talen om van HTML PDF te bakken, dat is geen enkel probleem. Probleem is meer het implementeren in de site zelf denk ik :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• pven
  • Niet online
Op maandag 18 december 2000 13:27 schreef RubZie het volgende:
Er zijn tig tools in allerlei talen om van HTML PDF te bakken, dat is geen enkel probleem. Probleem is meer het implementeren in de site zelf denk ik :)
Geloof me: het is onmogelijk om Tweakers goed op je Palm weer te geven. Ik heb geen idee hoe Tweakers intern is opgebouwd (en het interesseert me ook niet), maar wat ik wel weet is dat het niet standaard is.

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-02 10:43
Ja je kunt het zo in word copy&pasten, maar een printversie is in php zo gemaakt, ik vraag me al heel lang af waarom dat er nog niet is, heb alleen nooit de moeite genomen het te delen met mensen ;)
Pagina: 1