[MP3-autoradio] Mediamarkt 88 euro microstar: ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mijn Sony CD-wisselaar is na 6 jaar gestorven. Ik balen, aangezien ik daar ooit 1300 gulden voor had opgehoest :(
En alleen een headunit over voor casettebandjes natuurlijk.

Tijd dus voor een nieuw systeem, en wel met mp3-speler.

Nou zag ik bij de mediamarkt een microstar MP3-autoradiospeler voor 88 euro. Andere merken zijn tweemaal zo duur.

Heeft iemand hier nog een beetje ervaring mee, is de bediening, etc beetje in orde? Voor mij hoeft er alleen maar geluid uit te komen en een beetje snel en makkelijk van track te skippen zijn. Subfolders ook wel handig.

Is dat ding dan aan te raden?

Het is dit ding dacht ik

Afbeeldingslocatie: http://www.ep-netshop.de/intershoproot/eCS/Store/de/images/jpg400x400/0344602.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door kmf op 10-04-2004 01:11 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23-12 19:43
Ziet er (te) goedkoop uit. Goedkoop is vaak duurkoop en zeker bij dit soort produkten.

Werkt een paar maanden als je mazzel hebt. Zal continu overslaan onder het rijden. Niet doen is mijn advies.

• Xanax959
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:06

Xanax959

relax...

Je krijgt waar je voor betaald.
Ik lees hier veel goede ervaringen over JVC MP3 radio's. Beter iets meer geld uitgeven dan je na een paar maanden continu zitten te ergeren.
Ik heb zelf een Blaupunkt Acapulco MP52, maar die is denk ik te duur. (voor jou?)

Atari portfolio Dos 2.11

• MrDraw
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:20
Sinds een maand heb ik een JVC KD-LH70R (zie: http://www.kieskeurig.nl/...836266328C1256CFA0041C243 en http://www.jvc.nl/product.php?id=KD-LH70R&catid=45). Ik ben er zeer tevreden over; JVC maakt naar mijn mening headunits met een zeer goede prijs/kwaliteit-verhouding. :7

Waarschijnlijk is het een goed idee om op www.kieskeurig.nl rond te kijken en ervaringen van anderen te bekijken. Zo krijg je waarschijnlijk wel een goede indicatie wat voor jou een leuke optie is... Suc6! 8)

Specs

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12 10:53
idd goedkoop is duurkoop, heb zelf een kingstech mp3 radio voor 89 euro ofzoiets gekocht toen ik me auto net had. En hier best wel spijt van. Maargoed voor trance/hardcore etc. is hij goed genoeg aangezien je dan het overslaan niet hoord :X

Maar mijn volgende mp3 radio wordt zeker wel een JVC of een dergelijk merk. (als je wil kijken wat zo'n goedkoper merk doet mag je die van mij wel overkopen hoor ;) )

• kmf
  • Niet online
Ik heb toch maar dat ding van 88 euro gekocht. Blijkt dat het een hogere model dan deze is.
Afbeeldingslocatie: http://static.marktplaza.nl/images/253419_1.jpg (lijkt er iig op)

Installeren ging makkelijk en mijn eerste indruk is:

Geluid is zeer goed, er is wat weinig bass vergeleken met m'n oude sony, maar dat bleek aan de mp3 te liggen. Een normale CD klink gewoon goed.

Het is nogal traag. Tussen elk MP3 zit een seconde of 5 pauze tussen, gewone cds heeft daar geen last van. CDR+CDRW zijn geen probleem.
Vooral bij het inladen kan het wel eens wat lang duren.

Folders EN Subfolders worden ondersteund. Maar je moet toch lied voor lied gaan skippen. Even snel een ander album zit er niet in (geloof ik, moet de handleiding nog even doorlezen)

Voor 88 euro is het een hele goede koop. Maar het ziet er dan ook heel goedkoop uit in de auto. Maar... als het geluid maar goed is.

[ Voor 3% gewijzigd door kmf op 10-04-2004 18:53 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• kmf
  • Niet online
Rappie schreef op 10 april 2004 @ 14:55:
idd goedkoop is duurkoop, heb zelf een kingstech mp3 radio voor 89 euro ofzoiets gekocht toen ik me auto net had. En hier best wel spijt van. Maargoed voor trance/hardcore etc. is hij goed genoeg aangezien je dan het overslaan niet hoord :X

Maar mijn volgende mp3 radio wordt zeker wel een JVC of een dergelijk merk. (als je wil kijken wat zo'n goedkoper merk doet mag je die van mij wel overkopen hoor ;) )
Waarom had je daar dan spijt van :?
Als ie maar CDRWs kan lezen, beetje goed geluid uitkomt, dan ben ik tevree eigenlijk.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Klinkt goed. Ik heb ooit nog eens een Longmill autoradio gehad die ook tot de goedkope meuk behoort. Die deed het eigenlijk prima, behalve een dikke plop over de RCA-out als je 'm uitzette :X

Verwijderd

Het uiterlijk is wel een beetje Alpine rip-off ;)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-12 10:41

Sick Nick

Drop the top!

Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 20:56:
Het uiterlijk is wel een beetje Alpine rip-off ;)
Tja, je kan niet verwachten dat ze voor 88 euro ook nog eens zelf een design gaan zitten maken :+

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:31

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Laat over iets meer dan een jaar maar eens weten of ie nog werkt :X
Die cheapo no-name dingen hebben verdacht vaak de neiging om net buiten de garantieperiode er het bijltje bij neer te leggen. :(

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• kmf
  • Niet online
Duracell schreef op 10 april 2004 @ 21:04:
Laat over iets meer dan een jaar maar eens weten of ie nog werkt :X
Die cheapo no-name dingen hebben verdacht vaak de neiging om net buiten de garantieperiode er het bijltje bij neer te leggen. :(
Dan is het al afgeschreven voor me en kan ik hopelijk een DVD-mp3speler kopen tegen die tijd.
88 euro afschrijven over een jaar is altijd nog beter dan m'n CD-wisselaarcombo van 1500 piek :(

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10 00:59

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Ik heb een Kingstech MP3 RDS etc. ding gekocht.

Best wel geinig ding, enige minpunt is de minder sterke radio-ontvangst van sommige stations in vergelijking met mijn oude Pioneer.

Heb je de radio-ontvangst al getest?
Sky-Radio (regio Rotterdam) blijkt erg gevoelig te zijn voor de sterkte van de ontvanger...

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

• kmf
  • Niet online
The_Sukkel schreef op 10 april 2004 @ 23:18:
Ik heb een Kingstech MP3 RDS etc. ding gekocht.

Best wel geinig ding, enige minpunt is de minder sterke radio-ontvangst van sommige stations in vergelijking met mijn oude Pioneer.

Heb je de radio-ontvangst al getest?
Sky-Radio (regio Rotterdam) blijkt erg gevoelig te zijn voor de sterkte van de ontvanger...
Ik luister niet naar de radio, dus voor mij is dat niet belangrijk. Maar dat ding gaat, als ik de cd eruit haal, automatisch op radio verder. Het ontvangst is prima, geluid is ook goed.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:40

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

He... voor 88 euro kan je je geen buil vallen toch?
Ik heb een tijdje terug een vriendin van me ook een aldi radio aangeraden (nieuwe auto zonder radio, niet veel geld beschikbaar). Ding doet het prima en is imho een stuk degelijker dan een marquant bij de kijkshop vandaan.

Wise enough to play the fool

Pagina: 1