[thunderbird] 2 accounts met zelfde gebruikersnaam?

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hey Tweakers, Heb een vraagje over accounts in Thunderbird

Ik heb bij me isp 2 emailadressen die van zelfde gebruikersnaam en wachtwoord gebruik maken. Thunderbird accepteert alleen niet 2 accounts met de zelfde gebruikersnaam waardoor ik wel op beide adressen mails kan ontvangen maar slecht vanaf 1 adres mails kan sturen.
Is het mogelijk om 2 accounts met de zelfde gebruikersnaam te hebben in Thunderbird? Kan bij de opties of de account instellingen in Thunderbird niks vinden.
zou het mischien via register edit kunnen :?

Extra mailbox bij isp aanmaken en 1 van de emailadressen daarnaar ovezetten kan niet omdat het maximum aantal mailboxen al is gebruikt. Dus de oplossing zal dus bij thunderbid vandaan moeten komen.
Alle sugesties zijn welkom

bedankt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Toet3r op 10-04-2004 00:45 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-03 14:01

Unverter

Rediscover the web!

Misschien je kunt in iedergeval via Tools - Account Settings - Outgoing server - Advanced meerdere SMTP servers instellen en het lukt mij daar wel op een smtp van op het zelfde adres en met dezelfde gebruiksnaam aan te maken.

Ik weet niet precies hoe jou situatie is, maar misschien kan de Multiple Identity Support van Thunderbird 0.5 jou helpen. Dit is nog niet ingebouwd in de UI, maar kan via verborgen settings in prefs.js in je profile folder verandert worden (Thunderbird kan je nl zonder registry draaien). Meer info kun je vinden op http://www.mozilla.org/projects/thunderbird/identities.html .

[ Voor 1% gewijzigd door Unverter op 11-04-2004 12:33 . Reden: punt verplaatst zodat link werkt ]

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
w00t het werkt, Gert-Paul je bent een held :>

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker