Eej
Ik weet het. Er zijn al genoeg topics met dit onderwerp/inhoud maar mis nog wat extra info.
Ik zal ten eerste even zeggen wat ik van een printer verwacht:
- liggende invoerlade; tegen het stof;
- zwart/wit;
- hij hoeft helemaal niet snel te zijn ofzo als ie maar kwalitatief goed is;
- netwerkaansluiting: lijkt me handig;
- zal nog wel meer zijn maar kom er even niet op;
- ik wil hem het liefst in een winkel kopen bij mij inde buurt niet online.
Mijn budget weet ik eigenlijk niet, iig niet boven de €400. Het liefst rond de €300.
Nou heb ik me een beetje verdiept in een aantal merken; HP, Brother en Samsung. Xerox leek me niet geschikt enzo. Nu weet ik dat Samsung volgens de consumentenbond de beste laserjet had maar weet niet meer welk type dat was. Ze zijn ook niet echt duur die van Samsung. Brother zijn ook niet duur en zien er mooi uit, heb het dan over de:
- HL-1430 Laserprinter 14 ppm - 4 MB 206,15
- HL-5130 Laserprinter 17 ppm - 8 MB 258,45
- HL-5140 Laserprinter 20 ppm - 16 MB 306,15
Zeker de 5100 Serie vind ik er mooi uitzien. Van HP vind ik ze wel mooi enzo maar ze zijn vrij geprijsd:
- HP LaserJet 1010 serie
- HP LaserJet 1150 printer
Deze zitten in men budget qua prijs.
Nu heb ik altijd al de deskjets gehad van HP en slechte ervaringen meer gehad. Papier oppakproblemen en nog wel meer.Qua toners vind ik tot nu toe alleen die van HP nog maar.
Vergeet ik hierbij een ander merk dat kwalitatief goede laserjet printers heeft?
Wat komt er nog meer bij kijken bij de aanschaf van een laserjet, valkuiltjes/extra kosten...? Waar moet ik op letten?
Wat raden jullie mij aan enz...
Alvast bedankt.
Ik weet het. Er zijn al genoeg topics met dit onderwerp/inhoud maar mis nog wat extra info.
Ik zal ten eerste even zeggen wat ik van een printer verwacht:
- liggende invoerlade; tegen het stof;
- zwart/wit;
- hij hoeft helemaal niet snel te zijn ofzo als ie maar kwalitatief goed is;
- netwerkaansluiting: lijkt me handig;
- zal nog wel meer zijn maar kom er even niet op;
- ik wil hem het liefst in een winkel kopen bij mij inde buurt niet online.
Mijn budget weet ik eigenlijk niet, iig niet boven de €400. Het liefst rond de €300.
Nou heb ik me een beetje verdiept in een aantal merken; HP, Brother en Samsung. Xerox leek me niet geschikt enzo. Nu weet ik dat Samsung volgens de consumentenbond de beste laserjet had maar weet niet meer welk type dat was. Ze zijn ook niet echt duur die van Samsung. Brother zijn ook niet duur en zien er mooi uit, heb het dan over de:
- HL-1430 Laserprinter 14 ppm - 4 MB 206,15
- HL-5130 Laserprinter 17 ppm - 8 MB 258,45
- HL-5140 Laserprinter 20 ppm - 16 MB 306,15
Zeker de 5100 Serie vind ik er mooi uitzien. Van HP vind ik ze wel mooi enzo maar ze zijn vrij geprijsd:
- HP LaserJet 1010 serie
- HP LaserJet 1150 printer
Deze zitten in men budget qua prijs.
Nu heb ik altijd al de deskjets gehad van HP en slechte ervaringen meer gehad. Papier oppakproblemen en nog wel meer.Qua toners vind ik tot nu toe alleen die van HP nog maar.
Vergeet ik hierbij een ander merk dat kwalitatief goede laserjet printers heeft?
Wat komt er nog meer bij kijken bij de aanschaf van een laserjet, valkuiltjes/extra kosten...? Waar moet ik op letten?
Wat raden jullie mij aan enz...
Alvast bedankt.