Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Inverter voor CCFL voor TFT Paneel

Pagina: 1
Acties:

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Ik heb hier een Sharp LR94704 8,4" (dacht ik) TFT paneel liggen. Volgens het volgende topic is het mogelijk om bepaalde TFT's via de VESA poort aan te sturen:

Laptop LCD aan VGA-kaart

Na lang zoeken naar een datasheet blijkt dat het inderdaad mogelijk is om deze TFT aan te sturen. Dit TFT paneel komt uit een oude laptop. De invertor is een printplaat met nog veel meer aansluitingen, en ik weet eigenlijk niet wat ik ermee aanmoet. Dus wil eigenlijk een nieuwe invertor kopen.

Op conrad staat er 1 (Artikelnr 183571).
productomschrijving:

Vaoor CCFL-achtergrondverlichting: Invertor 12 V.
Kan iemand me zeggen of ik ervanuit kan gaan dat deze invertor zal werken? En dat ik niet de CCFL opblaas ;) Of zijn daar nog onderlinge verschillen over?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Hoeveel spanning gaat er in / uit de oorspronkelijke inverter?

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:24
en voor het geval het er niet opstaat kun je zo ff meten met de multimeter :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Verwijderd

NoepZor schreef op 10 april 2004 @ 20:54:
en voor het geval het er niet opstaat kun je zo ff meten met de multimeter :)
of dat gaat weet ik zo toch nog net niet. pas in ieder geval wel op.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Ik heb geen multimeter tot m'n beschikking die zoveel volt kan meten volgens mij. Ik weet verder alleen dan de accu 12 volt was, de laptop zelf is vrijwel helemaal kapot. Backlight ging ook niet meer aan, dus ik twijfel eraan of er uberhaupt (vaag woord..) nog wel spanning op de inverter stond ;)

Ik zal binnenkort eens meten wat erin gaat als ie het doet :)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
pas wel op, want over een invertor staat over het algemeen tussen de 600 en 800 volt, dat is best pijnlijk :P (zij het bij een laag amperage, maar toch pijnlijk :P)
Pagina: 1