Sinds een paar weken valt mij iets op hier.
Ik heb hier Planet ADSL, 2048/320. Alleen het downloaden vanaf Download.microsoft.com gaat maar met 5Kb/s.
Maar nu komt het vage...
Als ik via speedtest.nl gaat testen, heb ik gewoon 220Kb/s down en 34kb/s up.
Hebben jullie er ook last van, of zal ik het ergens anders moeten zoeken..
Voor de duidelijkheid:
6 Computers in het domein. (5 Xp clients, 1 Windows 2000 advanced server)
1 Server, 5 clients, alle 6 hebben last van trage download.microsoft.com.. soms worden ze zelfs afgekapt.
Alles gecontroleert op virussen, maar het is eigenlijk onmogelijk, aangezien alle mail wordt gecontroleert op server en alle clients mcafee Enterprise (legaal) draaien.
Wie o Wie heeft dit ook, of heeft een oplossing hiervoor, vind het erg *insertvrouwelijklid*
Als test is dit MSN 6.1 (Die start met 30Kb/s en ergens na tijd is ie 5KB/s)
MSN 6.1 ENG
eventjes erbij zetten..
Windows Update gaat soms wel snel, soms niet, heel apart allemaal...(meerendeels gaat die wel goed)
Gaat dus echt alleen om die download.microsoft.com
Ik heb hier Planet ADSL, 2048/320. Alleen het downloaden vanaf Download.microsoft.com gaat maar met 5Kb/s.
Maar nu komt het vage...
Als ik via speedtest.nl gaat testen, heb ik gewoon 220Kb/s down en 34kb/s up.
Hebben jullie er ook last van, of zal ik het ergens anders moeten zoeken..
Voor de duidelijkheid:
6 Computers in het domein. (5 Xp clients, 1 Windows 2000 advanced server)
1 Server, 5 clients, alle 6 hebben last van trage download.microsoft.com.. soms worden ze zelfs afgekapt.
Alles gecontroleert op virussen, maar het is eigenlijk onmogelijk, aangezien alle mail wordt gecontroleert op server en alle clients mcafee Enterprise (legaal) draaien.
Wie o Wie heeft dit ook, of heeft een oplossing hiervoor, vind het erg *insertvrouwelijklid*
Als test is dit MSN 6.1 (Die start met 30Kb/s en ergens na tijd is ie 5KB/s)
MSN 6.1 ENG
eventjes erbij zetten..
Windows Update gaat soms wel snel, soms niet, heel apart allemaal...(meerendeels gaat die wel goed)
Gaat dus echt alleen om die download.microsoft.com
[ Voor 21% gewijzigd door Vorkie op 10-04-2004 00:04 ]