Aangezien een van mijn fans nogal piepte en ik dagelijks het stof in de kast zie liggen besloot ik de boel eens schoon te gaan maken. Het piepende geluid kwam van de fan van mijn videokaart (Asus V8420/Ti 4200) en ik was blijkbaar iets te enthousiast met een kwast in de weer, waardoor de fan niet meer draait als ik de pc opstart. Ik heb eigenlijk nog niet getest of de kaart überhaupt nog wel werkt, maar het lijkt me wel.
Mijn vraag is welke koeler ik het beste kan aanschaffen en of ik die zelf erop zou kunnen zetten. Ik heb mijn eigen pc in elkaar gezet, maar heb in de winkel de koeler op de cpu laten zetten.
Deze 2 kan ik als het goed is in Utrecht krijgen, maar ik kon op de site van mycom en computerland niks vinden.
Titan CUV2AB DIY GF4 VGA Chipset cooler
Zalman ZM80C-HP , Noiseless VGA Heat Pipe Cooler
Mijn vraag is welke koeler ik het beste kan aanschaffen en of ik die zelf erop zou kunnen zetten. Ik heb mijn eigen pc in elkaar gezet, maar heb in de winkel de koeler op de cpu laten zetten.
Deze 2 kan ik als het goed is in Utrecht krijgen, maar ik kon op de site van mycom en computerland niks vinden.
Titan CUV2AB DIY GF4 VGA Chipset cooler
Zalman ZM80C-HP , Noiseless VGA Heat Pipe Cooler
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 16:32 ]