Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Nou, het is wat hoor.

Mijn camera werkt niet meer, als ik er een foto wil maken met het klepje open, krijg ik wit beeld. en moet ik het klepje slutien wil ik op mijn voorscherm komen,

DOe i het via knopje buiten, heb ik geen problemen, maar ik moet wachten totdat ie weg is gesaved, anders krijg ik ook een wit scherm

Wat is er aan de hand?????????, weet iemand of iemand ervaring mee

En wat is de standaaard code voor de fabrieksinstellingen?

Verwijderd

ik ga ervan uit dat dit een softwareprobleem is. ik raad je daarom ook aan om met de kassabon terug te gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht en het toestel ter reparatie aan te bieden.

suc6! :)

oh ja, code voor fabrieksinstellingen is 00000000 (8x).

Verwijderd

Topicstarter
Hhehe, heb hem 2ehands gekocht, maar is het een software fout ofzo?

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Bij mij wordt het beeld vaak zwart als ik de camera aan zet en blijft de boel hangen. Zo'n 5 a 10 sec later valt telefoon dan uit.

Verwijderd

Topicstarter
Hier dus wit :P, klepje dicht, en dan open en klaar.. hij doet ut weer, maar camera werkt simpel weg niet meer. wel via buitenkant.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-11 08:58
Als je nog garantie hebt, gewoon terug gaan :).

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb he tbonnetje niet ;P

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:12
Als je geen bonnetje hebt, kan je hem nog wel laten repareren. Alleen valt het niet binnen de winkel garantie oid. Wellicht dat je wel fabrieksgarantie hebt want het ding is oktober 2003 ofzo op de markt gekomen. Meestal een jaar garantie op een product dus je zit er nog binnen.

Daarnaast mag je van een toestel van 500 euro ofzo verwachten dat het wat langer mee gaat dan dit aantal maanden.

[ Voor 3% gewijzigd door Rody op 12-04-2004 00:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal Samsung wel even mailen :-)

Verwijderd

heb je wel nog de samsung warranty card? daar kun je ook je garantie op verhalen..

Verwijderd

al een oplossing gevonden voor dit probleem? K heb namelijk exact t zelfde probleem :(

Probleem gevonden 9 van de 10 x is het het flatkabeltje in het scherm!

http://forum.gsmhosting.c...order=&pp=20&daysprune=30

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2004 14:57 ]

• MIT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-03 12:24

MIT

KerMIT

Ik heb het zelfde probleem, en heb de cable bekeken. Kan niet echt wat vinden. Nou is mijn electrotechnisch niveau niet zo hoog maar als ik de telefoon aan en uit zet nadat het scherm wit is geweest werkt alles weer gewoon. Ik denk daarom dat het niet echt een technisch probleem is. Zie ik dat nou verkeerd?

No Signature

• PH-JPS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-11 10:35
Ik heb precies hetzelfde probleem, alleen als ik met het externe display een foto maak werkt het wel! |:(

IEmand een reset code of zoiets?

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-11 08:24
heeft niets met software te maken.. het is idd de bekabeling van je telefoon.. volg de link die er gegeven is

you had me at EHLO

Pagina: 1