hallo. Ik heb een Toshiba M30 laptop met 1,5 gHz centrino processor. Weet iemand, wat hiervoor de maximale temperatuur is, want ik vind 55 graden en meer wel errug veel voor een laptop. Ik heb gemeten met SpeedFan 4.11 en SiSoftware Sandra 2003. iemand een idee?
k zie het probleem eerlijk gezegd niet, hijs toch niet instabiel ofzo? Dus waarom zorgen maken ?
en als je em zo koopt, dan zal die temp. ook wel horen, ze verkopen je heus geen pc die te heet wordt moet je maar denken
Verwijderd
Mijn toshiba 6100 met een P4 1.8Mobile wordt 75 graden (met rc5-72 client) Heeft ook nooit problemen (en staat bijna 24/7 aan)
Mijn 6050 schommelt ook altijd tussen de 50 en 60 graden. Ik zou me er niet druk om maken. Het is geen tower waar liters lucht in circuleert
Als je niet weet wat normaal is, hoe kun je dan beoordelen wat veel is?ksborg schreef op 09 april 2004 @ 22:15:
Weet iemand, wat hiervoor de maximale temperatuur is, want ik vind 55 graden en meer wel errug veel voor een laptop.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1