Toon posts:

Welke alles in 1 oplossing oor draadloos netwerk?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat stellen jullie hier voor als alles in 1 oplossing voor een draadloos netwerk?
Ik wil dus en een lan maken, en internet sharen, adsl analoog, en eigenlijk alleen maar gebruik maken van de door de kpn geleverde splitter. Dus, een alles in 1 kastje: modem/router/switch/access point/gateway. Of haal ik nu dingen door elkaar?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 22:09 . Reden: tikfout in titel.... oor = voor ]

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:07

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Gewoon een ADSL router kopen, kun je alles mee wat je hierboven zegt. Behalve signalen splitten kan die niet. :)
--------
Deze bijvoorbeeld. Verkopen wij ook o.a.
http://www.tweakers.net/pricewatch/68913

[ Voor 30% gewijzigd door PD2JK op 09-04-2004 22:11 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

de U.S. robotics 9106

-ADSL modem
-4 ports switch router
-Wireless netwerk (.11mbps)

erg chill ding :) heb em hier staan, en werkt heerlijk
kostte 149 bij de media markt Amsterdam

Verwijderd

linksys en draytek hebben hier ook mooie apparaatjes voor

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 22:08:
Wat stellen jullie hier voor als alles in 1 oplossing voor een draadloos netwerk?
Wat ik me in ieder geval voorstel is dat het wenselijk is dat je in zo'n geval eerst zelf met een paar voorstellen komt.
Dit komt nogal op me over van 'zoek het eens even voor mij uit?'. Dat is niet de bedoeling op GoT. Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstart

Je moet gewoon op zoek naar een modem+router+accesspoint combinatie; een splitter zal je altijd apart moeten gebruiken (maar daar zie ik ook niet echt het probleem van in).
Gewoon een aantal (online) shops langsgaan moet voldoende resultaat opleveren lijkt mij.

Dit topic is gesloten.