Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

motorola V300 + T-mobile

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu de motorola v300, lekker telefoontje maar nu ik hem eindelijk kan gebruiken met mijn orange free abonnement zou ik graag willen weten of iemand meer info heeft over het menu zelf.

Ik vraag me namelijk af of dit niet te veranderen is naar het normale v300 menu, zonder al die t-zones troep en andere dingen dat ertussen staat, zwaar vervelend namelijk. hoop dat iemand er meer over weet (bv. flashen enz) :| :| :|

en als mensen foto's willen enz of een andere vraag hebben kan ook hè :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 21:39 ]

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:31

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 21:17:
Ik heb nu de motorola v300, lekker telefoontje maar nu ik hem eindelijk kan gebruiken met mijn orange free abonnement zou ik graag willen weten of iemand meer info heeft over het menu zelf.

Ik vraag me namelijk af of dit niet te veranderen is naar het normale v300 menu, zonder al die t-zones troep en andere dingen dat ertussen staat, zwaar vervelend namelijk. hoop dat iemand er meer over weet (bv. flashen enz) :| :| :|

en als mensen foto's willen enz of een andere vraag hebben kan ook hè :)
Als je van die troep af wilt die T-mobile erop heeft gezet (en al je functies van je telefoon benutten die T-mobile heeft uitgeschakeld) zul je je telefoon moeten flashen en flexen.

Hiervoor heb je o.a. een datakabel, Motorola Phone Service Tools en Motorola Service Software voor nodig.

Helaas mogen we je hier op GoT niet verder mee helpen, zie ook de FAQ.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Ik weet niet hoor, maar nu zijn contract afgelopen is, kan hij toch doen en laten wat hij wilt met zijn telefoon? Als ik me niet vergis moeten ze nu zelfs gratis zijn telefoon laten unlocken, en is flashen/flexen gewoon legaal...ik weet er verder niets van af (hoe het moet, vroeger was het gewoon een code invoeren, maar nu...pfoe!) maar voor zover ik weet mag je met je eigen eigendommen doen en laten wat je wilt.

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-11 21:13

Nanax

Ik ben sjaak niet

Het gaat om de garantie op zijn telefoon die vervallen door het flashen/flexen van zijn telefoon
voor meer info kun je even in het v525 topic of v600 topic kijken, na het flexen kun je bijv video kijken op je v300

Verwijderd

weet er iemand waar je spellen en ringtones voor de v300 kan af halen.
ik kan het wel vinden voor de v525 maar niet voor de v300.

en als je de data kabel aangesloten hebt aan de telefoon en de computer moet er dan nog een speciaal tekentje in beeld komen van je telefoon

Modbreak:
Je reply is erg offtopic en straalt weinig eigen initiatief uit. Dat is niet wat we van je verwachten, lees ajb Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette).[/FAQ]

[ Voor 30% gewijzigd door Korakal op 13-04-2004 13:02 ]

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-11 21:13

Nanax

Ik ben sjaak niet

nou je hem toch omhoog schopt, mijn vorige reply blijft staan, games van de v525 werken op de v300, je kunt zelfs qua software een v600 van je v300 maken. ga dus gewoon even naar het andere draardje.. voor dat soort dingen

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-11 23:44

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 21:17:
De enige mogelijkheid is om er andere software op te flashen; wellicht kan Motorola je daarbij helpen (ik vrees het ergste trouwens).
Echter, omdat de GoT policy support bij flashers niet toestaat (zie Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #copyright), sluit ik je topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.