Weet iemand of deze HDD module van lian li in een coolermaster case kunnen?
Op de site van freezing staat namelijk dat hij alleen voor lian li kasten geschikt is maar dat lijkt me zo raar.
Heeft iemand er btw al ervaringen mee?

[ Voor 29% gewijzigd door Kickasz op 09-04-2004 21:26 ]
Als ik het zo lees kan je hem dus plaatsen in elke normale kast, aangezien elke kast wel twee bays vrij heeft.De Lian Li EX-23 is een HDD module voor drie 3,5" harde schijven welke geplaatst kan worden in twee vrije 5,25" bays. De HDD module beschikt tevens over een 80 mm. koeler.

[ Voor 15% gewijzigd door BenJoep op 09-04-2004 21:33 ]
| I've got permission to color outside the lines |
Lijkt me vreemd dat lian li zich niet aan de standaard zou houden wat betreft die gaatjes. Nu ik wat beter kijk naar die grote foto, zie ik wel dat hij breeder wordt bij die grill, misschien dat het om die reden niet past. Dus dat je een uitstekend gedeelte krijgt.STN schreef op 09 april 2004 @ 21:43:
Het is dus een HDD modul voor 3,5 " die je in 2 vrije 5,25" bays stopt. Waarom ik denk dat hij eventueel niet zo passen is omdat de schroef gaatjes van lian li niet hetzelfde zijn als bij mijn coolermaster ATC-101. Lian li heeft ook cd-rom frontjes die alleen in hun kasten passen volgens mij.
[off-topic]@Joep
He aap, leuk dat jij mij weer antwoord moet gevenAlles Goed?
[/off-topic]
Verwijderd
Verwijderd
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 02:29 . Reden: typo ]
Verwijderd
Lezen is toch niet zo moeilijk?De Lian Li EX-23 is alleen geschikt voor gebruik in Lian Li behuizingen.
denken toch ook niet????Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 21:29:
http://shop.freezinghardw...?Pagina=00003&ItemID=1359
[...]
Lezen is toch niet zo moeilijk?
wat geven ze dan als reden aan dat het niet zou passen? ben nu toch wel benieuwd, enzo!Xeo schreef op 12 april 2004 @ 21:06:
Het is mogelijk om t in andere kasten te plaatsen maar dan moet je zelf de bevestig methode verzinnen aldus Freezing hardware
Ik denk dat ik hem ga bestellen en dan er in ga bouwen. Kan me niet voorstellen dat het een heel ander bevestigingssysteem is.In principe past deze wel in de ATC-101, echter is het bevestigingssysteem specifiek gericht op Lian Li behuizingen, zodat de EX-23 niet in andere behuizingen bevestigd kan worden.
Met vriendelijke groet,
Niels Kijl
Freezing Hardware
[ Voor 23% gewijzigd door STN op 13-04-2004 17:25 ]
Verwijderd
Surface Pro 4 (Core m3, 4GB, 128GB) + Lumia 640XL Dual Sim (Verkocht ; PCH-DL, 2x Xeon 2.4 D1 SL6VL (@18x133), CM Heatpipes, 4x 512MB Adata Vitesta DDR500, Windowed Stacker, TSP 500W EPS, BroadCom 8prt SATA RAID, 36GB Raptor + 4x 200GB Seagate RAID5)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq