Everything is possible, until it's not.
Volstaat de gemiddelde geluidseditor hier niet gewoon? Ik kan mij moeilijk voorstellen dat er speciale censureer tools bestaan
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
gemiddelde geluidseditor, wat beveel je aan?
tnx iig
tnx iig
Everything is possible, until it's not.
Volgens mij kan je met audacity wel ruis en piepje toevoegen en kan het ook wel mp3 importeren en ook weer exporteren dmv lame....
Jat of maak een piepje en plak dat over de betreffende delen die je wilt censureren
Kan met vrijwel elke geluidsbewerking programma, een bekende is bijvoorbeeld Cool Edit Pro.
Kan met vrijwel elke geluidsbewerking programma, een bekende is bijvoorbeeld Cool Edit Pro.
[ Voor 36% gewijzigd door Hahn op 09-04-2004 21:00 ]
The devil is in the details.
Wat heb je geprobeerd? Er zijn gigantisch veel geluidseditors die MP3 kunnen openen, ik kan me niet voorstelen dat je er geen kan vindenSpiffyClaptrap schreef op 09 april 2004 @ 20:50:
gemiddelde geluidseditor, wat beveel je aan?
CEP is inderdaad een mooie. Niet gratis trouwens
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Cool Edit Pro bestaat ook niet meer... heet tegenwoordig Adobe Audition (nu gaan mensen volgensmij meteen denken dat het duur is
)
Please define 'duur' ; kost momenteel ca € 350,-ValHallASW schreef op 09 april 2004 @ 21:49:
Cool Edit Pro bestaat ook niet meer... heet tegenwoordig Adobe Audition (nu gaan mensen volgensmij meteen denken dat het duur is)
Er zijn veel goedkope en gratis tooltjes beschikbaar waarmee TS zijn probleem kan oplossen.
Reeds genoemd is Audacity (gratis, GPL open source). Verder GoldWave (~ €35).
Als je Nero al hebt, kun je ook de meegeleverde Nero Wave Editor gebruiken. Zelf gebruik ik voor dit soort kleine edit projektjes ook wel de ingebouwde wave editor van EAC.
Het rechtstreeks editen van mp3 zonder decodeer/hercodeer stap is nauwelijks mogelijk. Je zou eens kunnen experimenteren met mp3 direct cut of MannsMp3 edit
Pagina: 1