Toon posts:

Plexwriter 8/4/32A

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey Peeps,

Sinds kort ben ik in het bezit van een Plexwriter 8/4/32A.
Ik heb hieronder in punten vertelt wat er aan de hand is.

Punt 1.
Voordat ik de writer kocht, had ik 'em uitvoerig gezien in reviews van diverse internetsites.
En daarin kwam altijd naar voren dat er een software meegeleverd is genaamd "PLEXTOR MANAGER 2000"
Bij aankoop van mijn cd-writer, kwam ik erachter dat ik deze software niet erbij kreeg, wel WinOnCd en nog iets anders.
Maar het vreemde is dat de pakket WEL volledig was....dus mijn vraag.... waarom kreeg ik geen Plextor Manager2000 software ??

Punt 2.
Ik heb mijn writer alleens uitgeprobeerd door een audio-cd'tje te maken.
Ik heb mijn nummers erop kunnen zetten (15 nummers) en wilde het uitproberen op mijn stereotoren.
Probleem>>>> de eerste paar nummers kwamen "goed" uit, maar de rest vertoonde irritante gekraak tussendoor, en de laatste paar nummers zijn niet eens meer aan te horen van de gekraak.
Weet iemand hoe ik dit oplos ??
Langzamere brandsnelheid misschien ???
Of komt het door cheapo-cd-r'tjes ??

PLEASE HELP!!!!!!!!

CHAPPO

Verwijderd

Ik heb ook zo'n plexwriter 8/4/32 en kreeg ook die tools er niet bijj... lekker belangrijk. Die winoncd die ik erbij kreeg is nu onderzetter want ik gebruik toch nero.
En bij audio cd's kreeg ik 'tikken' op de tracks toen ik 'm op 8x speed brandde... zelfde cd op 4x gebrand en tikken waren weg. Verder is het gewoon een kikke brander

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 06:02
die tool kun je gewoon downloaden.
(gister gedaan) http://www.plextor.be/english/technical/download.htm

• Ralph
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-07-2019
Dat gekraak heb ik ook een keer gehad...ik ben erachter gekomen dat dat door een verkeerde batch van Cd's komt.
De dye-kleur (meestal blauw) was bij die slechte CD's erg licht (je kon er bijna de krant door lezen als je een beetje moeite deed).
De (goede) Cd's van hetzelfde merk en soort hadden een veel donkere kleur (blauw). Deze deden het dan ook perfect.

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Ik heb ook een Plextor 32/8/4A en die werkt altijd perfect. CD's met niet al te veel tracks (<12) kunnen Disc-at-once on the fly op 8 speed gebrand worden. Anders op 4x.
Die tikken heb ik nog nooit gehoord. Misschien komt dat dan door de cd-r's. Ik gebruik BASF CERAM GUARD cd's. Kosten misschien een beetje meer, maar dan heb je in ieder geval ook wat.

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

Whiteman:
Dat zijn upgrade's, geen complete tools! tneminste, ze draaien niet bij mij samen met PlexManager96 :(
Het tikken kwam bij mij door een slechte capture van PlexManager, na het rippen met Musicmatch klinkt het perfect.(ik schrijf dus eerst alles op HD voor het branden)
Zet ik gelijk m'n vraagje hier neer:
Ik heb van de week een Firmware upgrade (1.04)gedaan voor een Plexwriter RW4220, dat lukte uit de kunst, maar na een herstart gaf tie aan dat er een nieuwe versie van wnaspi32.dll vereist is, met het adres van Adaptec erbij.
Maar die levert alleen een versie voor eigen SCSI-contr.
De site van Symbios(die er in zit) evenals Microsoft gaf geen uitsluitsel.
Iemand een tip om een nieuwere versie te vinden?
De versie van Nero 4.0.8.3 werkt niet.

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Je moet toch echt naar adaptec. de laastste win32aspi.exe halen witmans :)

Verwijderd

Als je een rewritable cd gebruikt dan kun je er lekker op los experimenteren.Zo kun je ook je resultaten beluisteren. Als je dat onder de knie hebt dan kun je gewoon te werk gaan
Zo heb ik ontdekt dat eerst een image maken en dan DiscAtOnce het hinderlijke klikken tussen de tracks verhelpt en erg optimaal werkt.

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

TeSlecht:
kan je mij dan vertellen hoe ik die Wnaspi32.dll uit die adaptec-upgrade gepeuterd krijg?
Ik bedoel: na een keer of 3 proberen te instaleren met tussentijds verwijderen van PlexManager, herstarten van Windows, SCSI-adapter uitschakelen, pakt ie um niet. Ik moet een Adaptec produkt hebben, an dat he'k nie :(

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Je kan de extensie veranderen in zip.. misschien ;) Of anders een copytje adaptec easy cd creator scoren.. dan update ie je layer ook..

Greetz
Pagina: 1