Ik heb eventjes 'geprobeerd' om de RPC service uit te schakelen ('Disabled' in het Properties scherm). Er waren geen problemen. Vandaag - na een reboot - gooit de HP printer driver een error ivm de RPC service die niet gevonden kan worden. Ik wou die RPC service terug op 'Automatic' zetten, maar nu kan ik het venster 'Properties' niet meer openen (niet disabled, maar als ik erop klik gebeurt er niks) om dat te doen. Als ik services.msc terug wil afsluiten krijg ik een error dat ik eerst alle properties vensters moet sluiten. Iemand enig idee om de RPC service terug aan te zetten?
De opties 'Start', 'Stop' en 'Restart' in het context menu van de service zijn ook disabled aangezien de hele service disabled is. Google en de GoT search geven enkel oplossingen ivm de Blaster worm of oplossingen wanneer je wel in het properties scherm kan komen.
Iemand een idee?
De opties 'Start', 'Stop' en 'Restart' in het context menu van de service zijn ook disabled aangezien de hele service disabled is. Google en de GoT search geven enkel oplossingen ivm de Blaster worm of oplossingen wanneer je wel in het properties scherm kan komen.
Iemand een idee?
If you can't beat them, try harder