[PHP/ JS?] HELP!! Online foto's maken via webcam

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een probleempje: morgen moet ik een of andere tool afhebben die met een simpele klik (via een webpage) een foto maakt met de webcam, en deze foto dan upload naar een bepaalde pagina. De muis waarmee geklikt wordt en de webcam zijn aangesloten op dezelfde computer (het is voor een soort tentoonstelling, dit zou een leuke gadget moeten zijn).

Weet iemand misschien of hier al een tool voor is of hoe ik zoiets snel kan maken??

Tnx!!!!

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seweso
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-04-2018

seweso

de mouw is uit de aap

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 19:00:
Hoi,

Ik heb een probleempje: morgen moet ik een of andere tool afhebben die met een simpele klik (via een webpage) een foto maakt met de webcam, en deze foto dan upload naar een bepaalde pagina. De muis waarmee geklikt wordt en de webcam zijn aangesloten op dezelfde computer (het is voor een soort tentoonstelling, dit zou een leuke gadget moeten zijn).

Weet iemand misschien of hier al een tool voor is of hoe ik zoiets snel kan maken??

Tnx!!!!

Peter
Via een web-page? Een desktop-applicatie is denk ik handiger. Je moet gewoon een voorbeeld-applicatie die iets met de input van een webcam doet aanpassen. Beetje googlen.....

seweso's blog