Windows 2000 hardeschijf ratelt

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• dna_fatrabbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-11-2025
Hallo mensen,
Ik heb since ene tijdje windows 2000 omdat ik me heb leten vertellen dat dit OS Beter zou zijn voor te gamen.
maar ik merk wel dat mijn Harddisk meer rateld met op starten dit had ik voorheen met Xp minder het kan ook aan mij liggen maar ik wil graag weten of meer mensen hier last van en hebben en of er een oorzaak bekend is :P
Verder weinig problemen met win 2k maar ik merk niet direct veel verschil met xp menden die me hier nog wat info over kunne geven zijn welkom.
8)7 Thanks alvast

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:43

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

XP cached een hoop bestanden en zet die bij elkaar, zodat het opstarten sneller en stiller gaat. Maar XP is ook goed om te gamen hoor.

ps. cursus Nederlands zou ook niet gek zijn, wat een warboel :X

[ Voor 6% gewijzigd door Microkid op 09-04-2004 18:17 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

De verschillen tussen XP en 2000 zijn zo klein dat ik me afvraag of het daadwerkelijk nog steeds zoveel voordeel oplevert. In ieder geval horen harde schijven geluid te maken als ze iets doen; denk je dat dit niet gezond is kan je voor de grap [search=hdd ratel]eens zoeken om te kijken of je nog wat goede tips kunt vinden :)

Voor de volgende keer dat je een topic gaat starten kun je er wellicht goed aan doen dit even door te lezen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.