Ik heb een chieftec kast waar de schijven mooi voor het moederbord zitten. De afstand tussen de connectors op het moederbord en de schijven is ongeveer 10 cm. Nu ben ik op zoek naar korte sata kabels van 15 cm. Ik heb nu kabels van een halve meter elk. En ja. Dat geeft rommel als je al 3 sata schijven hebt. En helemaal als ik in de toekomst de vierde er nog bij plaatsen.
Dan ga je zoeken naar korte kabels. En de korte die ik tegen kom zijn kabels van 40 cm. Nog te lang om de kast van binnen netjes te houden.
Wie o wie weet een locatie die wel korte sata kabels in het Assortiment heeft, en nog belangrijker: ze ook verkoopt.
Of mogen sata kabels niet te kort worden omdat ze bepaalde specificaties moeten volgen ?
Dan ga je zoeken naar korte kabels. En de korte die ik tegen kom zijn kabels van 40 cm. Nog te lang om de kast van binnen netjes te houden.
Wie o wie weet een locatie die wel korte sata kabels in het Assortiment heeft, en nog belangrijker: ze ook verkoopt.
Of mogen sata kabels niet te kort worden omdat ze bepaalde specificaties moeten volgen ?