Toon posts:

Achter speakers doen het niet

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag mijn audigy 2 drivers en software geinstalleerd op een augigy 1 met behulp van: http://www.tech-pc.co.uk/audigy-1.php

Ik heb alles gedaan en het werkt perfect, maar mijn achterste speakers werken niet als ik liedjes luister.

Er staat op die site dit:
My rear speakers are not playing any sound when listening to music.

Ensure that your speaker settings are set to 4.1/5.1, and then enable CMSS or CMSS2 to get sound from all of the speakers.
Dit heb ik gedaan en toch werkt die niet.
Maar als ik zeg maar test mijn speakers ( dan hoor je een vrouwen stem en dan zegt ze bijv. frontright zeggen en da hoor je de speaker die voor rechts is. )
daar hoor ik mijn achterste speakers wel :|

Wie o wie kan mij helpen :? :)

Verwijderd

misschien een DVD proberen?

audio is niet 5.1 maar stereo.. dus dan klopt het dat de achterste 2 niet werken..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 17:37:
misschien een DVD proberen?

audio is niet 5.1 maar stereo.. dus dan klopt het dat de achterste 2 niet werken..
Maar bij de drivers en software van audigy 1 werkten ze wel.
Is wel jammer als ze niet doen....

Verwijderd

Wat bij mij hielp:

in de System Tray (rechtsonder) rechts klikken op creative volumecontrol, EAX instellingen en dan cmss 3d aanzetten. Verder wat pingelen met die instellingen.

Zijn trouwens al vele topics over geweest ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 17:44:
Wat bij mij hielp:

in de System Tray (rechtsonder) rechts klikken op creative volumecontrol, EAX instellingen en dan cmss 3d aanzetten. Verder wat pingelen met die instellingen.

Zijn trouwens al vele topics over geweest ;)
ik zei toch, dat ik dat heb geprobeerd...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

dit is echt al 100.000 keer voorgekomen, alle mogelijke tips staan in die topics, werkt het dan nog niet, dan kan je beter de support of de winkel bellen. Een nieuw topic waarin die tips weer herhaald gaan worden, gaat denk ik niet helpen...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.