Ecteinascidin schreef op 09 april 2004 @ 19:37:
Meestal is modereren een momentopname, dus ik zou zelf zeggen dat je datgene mod wat je dan ziet staan, ook al weet je zeker dat er een voorgeschiedenis is.
Die voorgeschiedenis levert vaak toch een extra balast op voor de reply (zware -1tjes) dus zou ik dat als afdoende straf laten staan.
Wat ik nu zeg is wellicht niet helemaal juist, maar wel zo eerlijk in vergelijking met replies waar het niet te bewijzen valt... want in beide gevallen zou er iets niet kloppen, maar in 1 van beide gevallen wordt er wel iets meegedaan.
Robin Vreuls in "Discussie: First Post?":
Nu dat hij zijn reactie heeft aangepast met meer 'inhoud', zie ik het als voordringen op de rest.
Weinig aan toe te voegen (iig weinig dat met [search=first post editen] niet is terug te vinden

). Ik vind dit gedrag zeer afkeurenswaardig en wmb mag het zuiver als fipo beoordeeld worden. Het maakt imo eenvoudigweg duidelijk dat de poster niet primair uit is op het leveren van een inzichtvolle bijdrage, maar op de in de faq gememoreerde "eeuwige roem".
Wat de rechtsongelijkheid betreft: daar kan ik niet zoveel mee

Dat andere mensen met fout gedrag wegkomen is fijn voor die mensen, maar geeft jou niet het recht om datzelfde gedrag te vertonen. Waar waargenomen, aanpakken. En dat lijkt mij hier het geval. Wegens stukgemodereerd en in afwachting van een spoedig einde aan de discussie bij deze alvast een PM-request
Is het trouwens voor de crew mogelijk (en zo nee, feature request!

) om de historie van een post terug te vinden?