Dag beste mensen,
Ik mag voor 2500 piek een pc samenstellen...Ik wil het liefst een compleet systeem, dus zonder al teveel bijbouwen en ergens in amsterdam ophalen oid.
Ik heb nu de volgende offerte liggen :
STD MIDITOWER
AMD KT 133 Socket A
AMD DURON 800MHZ
128MB PC133 SDRAM
Riva TNT2 32MB AGP M64
20,4GB IDE ULTRA ATA
1.44MB 3.5"
Samsung cdrw 8/4/32
Samsung 15"
CREATIVE SB VIBRA 128
STD WIN98 PS/2
Microsoft optical wheelmouse
prijs : precies 2500,- incl. btw
Ik twijfel zelf nogal over de monitor. Daar betaal ik momenteel 395,- voor. Ik zou liever een 17" willen, maar die zijn meteen weer zo duur.
Ik ga de pc gebruiken voor allerlei zaken, van word/excell/access tot photoshop en wat spelletjes (counterstrike enzo).
Mijn vraag aan jullie is of jullie commentaar hebben op deze offerte. Is dit value voor money, doe ik er goed aan een Duron aan te schaffen of kan ik beter een pentium nemen, etc.
Mijn dank is groot,
Dentist
Ik mag voor 2500 piek een pc samenstellen...Ik wil het liefst een compleet systeem, dus zonder al teveel bijbouwen en ergens in amsterdam ophalen oid.
Ik heb nu de volgende offerte liggen :
STD MIDITOWER
AMD KT 133 Socket A
AMD DURON 800MHZ
128MB PC133 SDRAM
Riva TNT2 32MB AGP M64
20,4GB IDE ULTRA ATA
1.44MB 3.5"
Samsung cdrw 8/4/32
Samsung 15"
CREATIVE SB VIBRA 128
STD WIN98 PS/2
Microsoft optical wheelmouse
prijs : precies 2500,- incl. btw
Ik twijfel zelf nogal over de monitor. Daar betaal ik momenteel 395,- voor. Ik zou liever een 17" willen, maar die zijn meteen weer zo duur.
Ik ga de pc gebruiken voor allerlei zaken, van word/excell/access tot photoshop en wat spelletjes (counterstrike enzo).
Mijn vraag aan jullie is of jullie commentaar hebben op deze offerte. Is dit value voor money, doe ik er goed aan een Duron aan te schaffen of kan ik beter een pentium nemen, etc.
Mijn dank is groot,
Dentist