Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Iemand deze navigatiesyst+pocket pc al vd Lidl?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
zijn er al ervaringen mee? Ben van zins deze aan te schaffen. Is in NL en BE te koop.Belgie vanaf 13.04.
En het eigenaardige is dat op de site van Nl staat vooringeinstalleerd kaarten BENELUX en Noord-Frankrijk en West-Duitsland. En spraakgestuurd voor de Benelux. En op de Lidl website van Belgie staat alleen voorgeinstall. de Benelux kaarten. Wat is het nu eigenlijk?

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 16:50 ]

Verwijderd

Ik heb de set gekocht en het werkt allemaal prima.
De PDA is een ASUS620 (niet de BT-versie), onder de naam Typhoon. Een ijzersterke pda, snel en krachtig.
De navigatie die erop zit is van Falk. de voorinstallatie werkt ook goed, spraaksturing is met de stem van een aantrekkelijke Vlaamse dame.
De kaarten zijn inderdaad die van de Benelux, Noord-Frankrijk en een deel van West-Duitsland. Tot hoever die gaan is onduidelijk.
Het setje aansluiten in de auto is een fluitje van een cent, de gps-satellieten worden vlot gevonden.

De software installeren op je pc is een ander chapiter. Ben ik mee bezig geweest. Installatie verloopt goed, maar het maken en overzetten van zelfgemaakte kaarten is me tot nu toe nog niet gelukt. Kan aan mij liggen, misschien wil ik teveel (een eigen kaart maken van Frankrijk, buiten het aangeboden deel om). Vreemd is dat op de pc vrijwel heel Europa wordt aangeboden en je daarmee ook je eigen deelkaarten kunt maken. Het genereren van die kaarten start vervolgens ook gewoon, maar stopt op een gegeven moment. Althans dat is me nu een paar keer overkomen met kaarten die dus buiten het deel beneluz,n-f'rijk en w-dld liggen.
Jammer dat er dus geen waarschuwing komt in de trent van 'u heeft die deelkaarten niet en u kunt daarom geen persoonlijke kaart genereren.'.

Nou ja nog ff verder stoeien :9

Laten we eens een leuke topic hierop bouwen.....

Verwijderd

Topicstarter
Dank je. Klinkt goed!
Heb je deze in NL gekocht? Want volgens beschrijving zit in die van Belgie alleen de Benelux erop.
En geeft de dame in de software ook op als er file is ed? Er zijn er die dat wel doen. Ik geloof dat er nu een Mitac is met software navigatie die de files ed aangeeft en spreekt.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.