ik heb vroeger een keer een nick op tweakers geregt met de naam good_guy kan ik ook ergens zien of ie nog bestaat ? of hebben jullie geen members list?
Kijk eens in de search.... 
Daar staat een hele mooie optie genaamd:
zoek specificatie: User
Daar staat een hele mooie optie genaamd:
zoek specificatie: User
[ Voor 59% gewijzigd door Notna op 09-04-2004 15:59 ]
Dit lijkt me meer iets voor het Lieve Adjes-forum...
Maar je zou natuurlijk een search kunnen doen op die username, zodra de Search weer online komt.
Maar je zou natuurlijk een search kunnen doen op die username, zodra de Search weer online komt.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
zelf al gezocht?
///toch niet?
/me snapt er niets meer van, maar is dit geen LA topic?
///owja, de seach is d00dEr kon geen gebruiker met de ingevoerde nickname worden gevonden.
(interne identificatie: search::find::no_user_found_poster)

///toch niet?
/me snapt er niets meer van, maar is dit geen LA topic?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 16:01 ]
Die is al gefixt, dus volgende keer eerst even kijken voordat je wat zegt
The devil is in the details.
Als dat 'vroeger' rond mei 2001 is kan je nick verloren zijn gegaan in BC#3, een grote crash waarbij heel wat verloren is gegaan.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Als de nick good_guy niet gepost heeft, vind je ook verdomd weinig terug in de search btw..
They made me do it.
ai... dat was idd in 2001 rond meiResistor schreef op 09 april 2004 @ 16:01:
Als dat 'vroeger' rond mei 2001 is kan je nick verloren zijn gegaan in BC#3, een grote crash waarbij heel wat verloren is gegaan.
SynXteR: er bestaat niemand op GoT met de nick good_guy. Als je wil kan je een nickchange aanvragen in Schop een Modje 
Ohja, geen SG-voer, move >> LA
Ohja, geen SG-voer, move >> LA
Ook via de admin niets, dus verloren gegaan in BC3? Als het precies good_guy was natuurlijk.Geen users gevonden
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
wtf!?December schreef op 09 april 2004 @ 15:59:
[...]
Die is al gefixt, dus volgende keer eerst even kijken voordat je wat zegt
test ik net met m'n eigen nick, 0 results
en nou werkt ie wel?
Er bestaat geen enkele user waar zowel het woord good als guy in voorkomtF_J_K schreef op 09 april 2004 @ 16:13:
[...]
Ook via de admin niets, dus verloren gegaan in BC3? Als het precies good_guy was natuurlijk.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Conclusie: we hebben hier geen goeie gozersSpider.007 schreef op 09 april 2004 @ 16:24:
[...]
Er bestaat geen enkele user waar zowel het woord good als guy in voorkomt
Signature
Ik ben even de search in gedoken, en kwam onder andere [rml][ BC3] mirc scripts[/rml] tegen. Is dit een post van je?
[rml][ BC3] Windows afsluit problemen[/rml] Ach gut, heb je nu Linux? en hoe hard crashed dat?
[rml][ BC3] tjAb82 je bent een Naaier[/rml] Wees blij dat je OW ook verloren is gegaan
Je bent dus een BC#3 slachtoffer, maar daar was je al achter
Gewoon [search=good_guy]
[rml][ BC3] Windows afsluit problemen[/rml] Ach gut, heb je nu Linux? en hoe hard crashed dat?
[rml][ BC3] tjAb82 je bent een Naaier[/rml] Wees blij dat je OW ook verloren is gegaan
Gewoon [search=good_guy]
je kan toch ook gewoon zo'n link gebruiken:
code:
Dan vind je ook users zonder posts 1
| http://gathering.tweakers.net/forum/myreact/username |
[ Voor 5% gewijzigd door The Evil Brain op 09-04-2004 18:06 ]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_users - zit in React, maar is hier gedisabled
+1 inkoppertje

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Is denk ik om security reasons.Duncan schreef op 09 april 2004 @ 19:25:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_users - zit in React, maar is hier gedisabled
Als het goed is is er zat forumsoftware die dmv zo'n list ge-exploit kan worden. iig, dat ie dan ook de passes laat zien ipv alleen de member info
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
GE-WE-L-DIGResistor schreef op 09 april 2004 @ 17:13:
Ik ben even de search in gedoken, en kwam onder andere [rml][ BC3] mirc scripts[/rml] tegen. Is dit een post van je?
Gewoon [search=good_guy]
toen was ik 11
kan 1 van de hoge mods die naam terug zetten zodat ik een mooie lange tijd op tweakers heb ?
Neu hoor, probeer maar eens http://gathering.tweakers.net/forum/list_warez/UT2004 (of een andere willekeurige actie)DeMoN schreef op 09 april 2004 @ 19:33:
[...]
Is denk ik om security reasons.
Als het goed is is er zat forumsoftware die dmv zo'n list ge-exploit kan worden. iig, dat ie dan ook de passes laat zien ipv alleen de member info
edit:
Dat moet dan wel enorm brakke software zijn die dan ook passwords (of MD5 hashes) laat zien
Beetje raar iig.
Dat moet dan wel enorm brakke software zijn die dan ook passwords (of MD5 hashes) laat zien
[ Voor 19% gewijzigd door Rafe op 09-04-2004 20:11 ]
Ik geloof dat je daarvoor Nickchange regels *updated* door moet lezenVerwijderd schreef op 09 april 2004 @ 19:49:
[...]
GE-WE-L-DIG
toen was ik 11vind je het logisch dat ik zo reageerde
kan 1 van de hoge mods die naam terug zetten zodat ik een mooie lange tijd op tweakers heb ?
nouja this al minimaal 18 maanden geleden dat ik die nick heb geregt dusResistor schreef op 09 april 2004 @ 19:57:
[...]
Ik geloof dat je daarvoor Nickchange regels *updated* door moet lezen
maar kan geen mod er nieuw leven inblazen ?
zo dusEn mocht je niet meer weten hoe je je nickchange aanvraagt: Open in Schop een Modje een topic met als titel [NickChange] 'Huidige Nick' -> 'Gewenste Nick' en geef in je reactie duidelijk aan wat je gewenste nick is
[ Voor 19% gewijzigd door nuclear waste op 09-04-2004 20:02 ]
</onzin>
Euh.. als je BC3 Victim wil renamen naar good_guy, dan heb je dus ineens heel posts (+-55000) die niet van jouw zijn
They made me do it.
Security reasons lijkt me sterk.DeMoN schreef op 09 april 2004 @ 19:33:
[...]
Is denk ik om security reasons.
list_users bestaat wél. (zie react.nl en dan documentation)Rafe schreef op 09 april 2004 @ 19:56:
[...]
Neu hoor, probeer maar eens http://gathering.tweakers.net/forum/list_warez/UT2004 (of een andere willekeurige actie)
hij kan zijn nick waarschijnlijk terugkrijgen maar de posts die hij onder die nick gepost heeft niet
</onzin>
dat zou erg jammer zijn omdat het al een erg oud account isVerwijderd schreef op 09 april 2004 @ 20:11:
Ik denk niet dat het kan omdat die informatie van je profiel verloren is gegaan.
kan dus niet
je kan enkel de naam terugkrijgen (als iemand anders hem niet heeft. wat waarschijnlijk niet zo is)
je kan enkel de naam terugkrijgen (als iemand anders hem niet heeft. wat waarschijnlijk niet zo is)
[ Voor 4% gewijzigd door nuclear waste op 09-04-2004 20:15 ]
</onzin>
Volgens mij snap je het niet helemaal. Jouw account is opgegaan in de container 'BC3 Victim' net zoals alle accounts die het slachtoffer zijn geworden. Jouw account is dus niet meer terug te halen.. hij is definitief verloren. Je moet echt met dit account leren levenVerwijderd schreef op 09 april 2004 @ 20:13:
posts maak me niet uit ik wil graag dat er staat geregt in 2001 blabla zoveel
They made me do it.
My bad... wel raar dat list_warez dezelfde error geeft danDuncan schreef op 09 april 2004 @ 20:08:
list_users bestaat wél. (zie react.nl en dan documentation)
SynXter: als je naar de signature kijkt van BC3 Victim:
Daar gebeurt dus niets meer mee... het account wat je nu gebruikt kan wel een andere naam krijgenDe username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
edit:
Uitschelden voor n00b gebeurt hier niet zo snel... je bent niet beter als je langer geregged bent ofzo [ Voor 12% gewijzigd door Rafe op 09-04-2004 20:19 ]
Klopt ja, het gaat er hier op GoT een beetje anders aan toeVerwijderd schreef op 09 april 2004 @ 20:20:
mja this teminste hier geen fok!
Dat postte ik een flink aantal uren geleden, en dat geldt dus nog steedsReemF schreef op 09 april 2004 @ 16:06:
...Als je wil kan je een nickchange aanvragen in Schop een Modje
...
edit: ik zie dat je het al hebt aangevraagd. Echter is het niet mogelijk wat betreft de oude nick etc omzetten, je kan wel een nickchange naar good_guy aanvragen.
[ Voor 15% gewijzigd door Remy op 09-04-2004 21:02 ]
list_users bestaat wel ja, maar is echter uitgeschakeld nadat ik aangegeven had dat die nog aanstond en een fout bevatteDuncan schreef op 09 april 2004 @ 20:08:
[...]
Security reasons lijkt me sterk.
[...]
list_users bestaat wél. (zie react.nl en dan documentation)
[ Voor 13% gewijzigd door TRON op 10-04-2004 10:59 ]
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Oude nick is weg, dat is balen voor je. Maar no way dat we je userid en/of registratietijd daarom gaan aanpassen, dus in dat opzicht heb je dikke pech.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Pagina: 1