Toon posts:

Lui bij abit.nl gestorven??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook zo'n defecte systeemcooler op m'n KT7-RAID, en ik wil een nieuwe van Abit.
Nu heb dus al 4 keer gemailed naar sales@abit.nl en technical@abit.nl , en nog steeds geen reactie.
Heeft iemand wel die lui te pakken gekregen, of moet ik het via een andere weg proberen?

Cheers,
Cheese.

Verwijderd

Acal mailen? Dat is de imorteur van Abit en verzorgt tevens RMA.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Je kunt ze 'ns bellen.
't nummer staat ergens op www.abit.com onder retailers Europe :).
Voor technische problemen moet je trouwens maar mailen, want ik had het idee dat degene die ik aan de telefoon kreeg er niet echt heel veel vanaf wist (ik noemde de Aureal Vortex op in de hardwarelijst, en alle problemen opgenoemd, en 't enige advies wat ik kreeg is om 'n nieuwe BIOS te flashen, wat natuurlijk niet hielp, want het probleem stond niet bij de fixes, maar goed).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Ik heb ze recentelijk nog gemaild en ik krijg gewoon netjes response...

De fans zijn momenteel ff op, ze worden verstuurd zodra ze weer binnen zijn..

IP Rocks

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 21:01
Hallo

Ik heb het zelfde, ook een fan op de chipset die herrie maakt.

Ge-emaild maar geen reactie, 3 dagen later maar gebeld en gezegd wat er was, zeiden ze dat ik moest e-mailen naar technical@abit.nl met mijn adres en mobo serie nummer, maar daarop ook nog geen reactie. Ik denk dat ze avast kerst vakantie hebben of zo.

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:33
Vind het ook vaag daaro.. heb rma opgestuurt geen reactie :? bel ff acal opgestuurt binnen week een nieuwe :)

vage lui

Verwijderd

Ik heb ook ff via e-mail geslijmt voor een nieuwe bios (backup >:) ).

het is nu meer dan een week later en nog geen reactie gekregen.

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

ASUS heeft heeft dat ook
een week voor HCC mail gestuurd of de CUSL2 een video on board heeft
ik weet het antwoord nu al (JA, heb h'm gekocht)

maar ik denk dat ze geen zin meer hebben om die mailen tebeantwoorden :'(

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:47

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Je moet gewoon dat Nederlandse numemr bellen (van Acal oid) en dan zul je versteld staan van de uitmuntende service van Abit Nederland. Je hoeft maar even te bellen en het wordt dezelfde dag nog naar je opgestuurd (heb al heel wat laten opsturen >:))
Pagina: 1