Mijn systeem is na vervoer naar een lanparty doodgegaan en niet meer echt tot leven gekomen. Hij startte niet meer goed op. Hij blijft steeds ergens in het proces hangen, soms als windows al bijna ingeladen is, soms bij het windows welkomstscherm, soms in de bios en soms al bij de NVIDIA gegevens. Vooral als de pc een lange tijd uit heeft gestaan komt hij vrij ver in de boot, maar als hij dan uiteindelijk toch vastloopt en ik reboot dan loopt hij steeds eerder vast tot hij niet meer voorbij het nvidiascherm komt. Dit gaat meestal op maar niet altijd.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd. Ik heb de videokaart vervangen en ook heb ik alles al losgekoppeld op cpu, videokaart en ram na, maar dit had allemaal geen effect. De voltages en de cpu/mobo temperatuur zijn stabiel en goed.
Weet iemand wat er mis is? Zelf zat ik te denken aan een overheat van iets, omdat hij steeds eerder afslaat, maar ik weet niet waarvan, in ieder geval niet van de cpu of de chipset.
Systeem:
AMD Athlon XP 1800+
ASRock K7S8X Mobo BIOS versie 2.20
512MB DDR RAM
NVIDIA GeForce 4 Ti4200 64MB
WD 60GB Harddisk
Windows XP Professional
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd. Ik heb de videokaart vervangen en ook heb ik alles al losgekoppeld op cpu, videokaart en ram na, maar dit had allemaal geen effect. De voltages en de cpu/mobo temperatuur zijn stabiel en goed.
Weet iemand wat er mis is? Zelf zat ik te denken aan een overheat van iets, omdat hij steeds eerder afslaat, maar ik weet niet waarvan, in ieder geval niet van de cpu of de chipset.
Systeem:
AMD Athlon XP 1800+
ASRock K7S8X Mobo BIOS versie 2.20
512MB DDR RAM
NVIDIA GeForce 4 Ti4200 64MB
WD 60GB Harddisk
Windows XP Professional