Okeej, ik heb een noname USB 2.0 PCI kaartje met 5 USB poorten. Mijn PCI kaartje wordt wel herkend in windows alszijnde een USB2.0 kaart.
Ik heb een Freecom FHD2 120 Gb externe HD met USB 2.0 snelheid, als ik deze op het PCI kaartje aansluit is de snelheid USB 1.1 . En ik krijg de waarschuwing van windows xp dat ik een snel apparaat op een langzame usb poort heb aangesloten.
Het wordt nog leuker, ik heb een USB 2.0 4 poorts hub gekocht (van trust (ja ik schaam me diep
), welke is aangesloten op die PCI kaart. Maar als ik diezelfde harde schijf aansluit op die hub haal ik wel de USB2.0 snelheid, dus gaat ie over dezelfde pci kaart.
Nu kan ik dit niet helemaal bevatten...
Goed de specs zijn: WinXP proff (volledige ge-update) p3 800 133 mhz. voor de rest van de specs zie mijn sign.
Ik heb alle verschillende usb poorten van mijn pci kaartje geproeerd....
Wie o wie heeft hier een verklaring voor?
Ik heb een Freecom FHD2 120 Gb externe HD met USB 2.0 snelheid, als ik deze op het PCI kaartje aansluit is de snelheid USB 1.1 . En ik krijg de waarschuwing van windows xp dat ik een snel apparaat op een langzame usb poort heb aangesloten.
Het wordt nog leuker, ik heb een USB 2.0 4 poorts hub gekocht (van trust (ja ik schaam me diep
Nu kan ik dit niet helemaal bevatten...
Goed de specs zijn: WinXP proff (volledige ge-update) p3 800 133 mhz. voor de rest van de specs zie mijn sign.
Ik heb alle verschillende usb poorten van mijn pci kaartje geproeerd....
Wie o wie heeft hier een verklaring voor?