Onlangs heb ik bij een telecom shop, deze noem ik voor het gemak telecomshop 1, een aanvraag gedaan bij Vodafone. Ik wou graag de SX-1 hebben en de verkoper zei dat hij 'm had. Nou aanvraag gedaan, ik werd geaccepteerd door Vodafone maar hij had nog geen abonnementsvorm ingevuld. Vervolgens wou ie de SX-1 pakken, had ie dus verkeerd gekeken, ze hadden 'm niet meer. Nou excuses aangeboden en hij zou 'm bestellen en ik zou 'm gister kunnen ophalen. Mijn status als 'geaccepteerd' stond dus nog in het systeem van Vodafone, genaamd Spice.
Gister was ik bij de shop, en toen had ie 'm nog niet. Hij bood zijn excuus weer aan en zei dat ik bij de concurrent, deze noem ik voor het gemak telecomshop 2, kon aanvragen omdat ze 'm daar op voorraad hebben. Nou ik daar heen. Aanvraag gedaan en toen werd ik 'doorverwezen'
de verkoper van TS2 zei dat er niks ernstig was en dat ik, omdat ik nog een aansluiting bij Vodafone heb lopen, ze alles nog een keer voor de zekerheid zouden nakijken.
Vervolgens drukte de verkoper op een knopje en kreeg ik 'reject' als status, ik was dus geweigerd! Nou ik was echt heel erg
omdat ik altijd netjes al mijn rekeningen betaal. Ik vroeg hoe dat kon, en toen zei die verkoper van TS2 dat ik terug moest gaan naar TS1 omdat daar mijn aanvraag nog in stond en die moest worden verwijderd en toen ben ik er snel heen gegaan. Netjes gevraagd en die jongen belde met Vodafone dealerservice en het zou worden geregeld, TS2 moest mijn gegevens doorfaxen ( hebben ze overigens gedaan ) en dan zou het binnen 2 uur worden afgehandeld door Vodafone en zou ik het dus gisteravond voor 9 uur ( koopavond ) kunnen ophalen. Nou het werd het dus niet, want ik wacht nu nog steeds op een telefoontje van TS2.
Ik vraag me echt af hoe dit allemaal kan en hoe het Vodafone systeem werkt want ik ben nogal huiverig over TS2 want volgens mij hebben ze lopen knoeien met mn gegevens. Houdt het Spice systeem in dat als je al een aanvraag heb lopen bij shop 1 dat je bij shop 2 geen aanvraag kan doen? Ze kunnen de aanvraag bij shop 1 toch blokkeren en overhevelen naar shop 2?
Of wordt er nu iets heel stoms gezegd?
Gister was ik bij de shop, en toen had ie 'm nog niet. Hij bood zijn excuus weer aan en zei dat ik bij de concurrent, deze noem ik voor het gemak telecomshop 2, kon aanvragen omdat ze 'm daar op voorraad hebben. Nou ik daar heen. Aanvraag gedaan en toen werd ik 'doorverwezen'
Vervolgens drukte de verkoper op een knopje en kreeg ik 'reject' als status, ik was dus geweigerd! Nou ik was echt heel erg
Ik vraag me echt af hoe dit allemaal kan en hoe het Vodafone systeem werkt want ik ben nogal huiverig over TS2 want volgens mij hebben ze lopen knoeien met mn gegevens. Houdt het Spice systeem in dat als je al een aanvraag heb lopen bij shop 1 dat je bij shop 2 geen aanvraag kan doen? Ze kunnen de aanvraag bij shop 1 toch blokkeren en overhevelen naar shop 2?