Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Analoge gadget: Victorinox Cybertool 41

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb net via Amazon.com zo'n Victorinox Cybertool 41 besteld. Erg handig als je vaak met PC's klooit. Dat ding heeft bijna elke maat schroevendraaier of torx etc. die je nodig hebt bij het openschroeven van je PC of laptop.

Even een tip: momenteel staat de dollar erg laag en kun je dus (zelfs met invoerrechten, btw en verzendkosten goedkoop uit zijn). Een aanrader dus om nu te kopen (+/- $80 incl.)

Als je toch bij een NL winkel wilt kopen, let dan even op: veel winkels (b.v. www.knivesandtools.com) weigeren domweg om het dollarverschil door te berekenen (en aangezien de Euro nu al maanden gemiddeld 18-23% hoger staat scheelt het dus al snel 20%). Wat dat betreft zijn het net de oliemaatschappijen: stijgt de dollar dan merk je dat de volgende dag al bij de pomp, daalt de dollar dan hebben ze hun smoesjes al klaar.

Hoe dan ok: dit analoge apparaatje is verdomde handig: ook bij lan-parties etc...

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hey, dat is wel kewl :) Trouwens: Amazon biedt die dingen ook nieuw aan? 't Is mij niet helemaal duidelijk, maar ze hebben een Victorinox Multitool die ik nog wel wil hebben voor 40 dollar, da's geen geld, echter zie ik alleen particuliere aanbieders :) En hoe zit het met garantie? Zijn ze bij Victorinox net zo zeikerig over geimporteerde producten als ze in computerland zijn? Niet dat je snel garantie nodig zult hebben, maar het zal je maar gebeuren ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Grrrrrene op 09-04-2004 15:04 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Je kan natuurlijk eerst op www.victorinox.com kijken en kiezen, en vervolgens gaan bestellen.

Ik hou niet van bestellen via het internet, maar ik zit nog te twijfelen tussen een goede Victorinox of een Leatherman voor de kleine dingetjes.

-edit-
Heeft hij nou 41 functies (zoals de naam doet vermoeden) of 34 zoals op de site van victorinox staat :?
En de Swissmemory als digitaal gadget ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Resistor op 09-04-2004 15:36 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:25

Reinier

\o/

Hij heeft 41 functies, de Cybertool 34 heeft er 34 :)

En voor de echte bikkels, Swisschamp XLT... ook met de torx bitjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.finestwine.com/english/images/knives/19003.jpg

Of zelfs de Swisschamp XXLT:

Afbeeldingslocatie: http://www.technikmodern.at/victorinox/SwissChampXXLT_o2.jpg

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Kon je vroeger ook bij de blokker halen voor 5 gulden :P
Alleen dit zal wat echter wezen. (Ja dat heb ik zelf wel door :*) )

[ Voor 17% gewijzigd door -Skyhawk- op 11-04-2004 00:06 ]

• mister_dog
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-04 21:57
ja :) die bij de blokker kan je 1 keer gebruiken en dan kan je em weg gooien

• Reinier

Reinier

\o/

-Skyhawk- schreef op 11 april 2004 @ 00:00:
Kon je vroeger ook bij de blokker halen voor 5 gulden :P
Alleen dit zal wat echter wezen.
Neehoor, kwaliteit is hetzelfde :X

• mister_dog
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-04 21:57
de kwaliteit is cker niet het zelfde ga maar is een mes van victorinox kopen en 1 van de blokker doe er gek mee en mijk dan welke het botste is nou ik kan je verzekeren dat die van de blokker niet echt veel mee kan

• Reinier

Reinier

\o/

mister_dog schreef op 11 april 2004 @ 00:05:
de kwaliteit is cker niet het zelfde ga maar is een mes van victorinox kopen en 1 van de blokker doe er gek mee en mijk dan welke het botste is nou ik kan je verzekeren dat die van de blokker niet echt veel mee kan
Sorry als mijn post serieus leek ;) Ik heb meerdere Victorinoxen, en ik heb ooit zo'n brak ranzig cheapoding uit China gehad, echt waardeloos. Je kan ze zowat met je blote handen dubbelvouwen ;)

Verwijderd

hoe het met deze zit weet ik niet,
maar normaal gesproken zijn victorinox messen veruit het goedkoopste als je ze gewoon in zwitserland in de supermarkt/kampeerwinkel/whatever haalt.

scheelt tov de prijzen in nederland meestal zo'n 30-50 procent, en de franc schommelt nauwelijks tov de euro.

dus mocht er iemand binnenkort in zwitserland moeten zijn?
Pagina: 1