Toon posts:

[videolan]Subtitles streamen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een beetje een domme vraag, maar ik heb al overal gezocht en ik kan geen antwoord op mijn vraag vinden. Ik gebruik op computer 1 Win98 SE, en heb daarop de nieuwste vlc geinstalleerd (0.7.1). Deze is ook geinstalleerd op computer 2, waar winxp prof staat geinstalleerd. Mijn bedoeling is nu een divx over het netwerk te streamen van computer 1 naar computer 2, samen met ondertiteling, die op computer 1 staat opgeslagen in een .srt bestand. De ondertiteling krijg ik echter niet aan de praat. Ik probeer de ondertiteling te streamen door (ondertitelingsopties =>) ondertitelingsbestand = de srt, en tekstcodering van de ondertiteling op system default. Ik krijg op computer 1 wel mooi vloeiend beeld en geluid, maar geen spoor van de ondertiteling. Als ik rechtermuisknop klik op de film, zie ik daar ook nergens een ondertitelingsspoor bij te staan. Wat doe ik fout?

Bij voorbaat dank!

• Vinamp
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Vinamp

Oja joh...

Ben je er nog uitgekomen? Ik heb hetzelde probleem bij VLC ik krijg er met geen mogelijk ondertitels bij.
Of heb je daar vobsub voor nodig ofzo?

Asus A8N-SLI DeLuxe, AMD3500+ Venice, 2*512MB PC3200 Kingston, Ati850 XT, 2*Samsung 160 GB SATA (Raid0) , Maxtor 160 GB, Toshiba Dvd SD-M1502 speler, Nec 3520 Dvd Brander

Verwijderd

ik doe exact hetzelfde maar ik gebruik FFdShow , werk perfect !

• Vinamp
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Vinamp

Oja joh...

Ja klopt dat werkt ook wel, maar bij een mpeg-2 krijg ik er geen ondertitels bij :?

Asus A8N-SLI DeLuxe, AMD3500+ Venice, 2*512MB PC3200 Kingston, Ati850 XT, 2*Samsung 160 GB SATA (Raid0) , Maxtor 160 GB, Toshiba Dvd SD-M1502 speler, Nec 3520 Dvd Brander

Verwijderd

hm .. zal thuis ff kijken vanavond