Forget your fears...
...and want to know more...
Maar ik kan me zoiets herinneren dat Midas (de maker van
[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 09-04-2004 13:57 ]
The devil is in the details.
6e van bovenGGS_VR6 schreef op 09 april 2004 @ 13:56:
Ik kan die-smiley niet ontdekken,Kzie hem al
![]()
Ook desmiley.
URL
edit: traag ofzo..
[ Voor 6% gewijzigd door scorpie op 09-04-2004 13:59 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik zie hem wel staan, gewoon bij de eerste groep smileys.GGS_VR6 schreef op 09 april 2004 @ 13:56:
Ik kan die-smiley niet ontdekken,Kzie hem al
![]()
Ook desmiley.
URL
Signature
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Ik kom op zoveel sites tweakers smilies tegen inclusief
Wat doen jullie eigenlijk behalve dan een mailtje sturen met de strekking foei?
[ Voor 8% gewijzigd door job op 09-04-2004 14:11 ]
kleine moeite en scheelt een hoop gezeik. Als je een beetje slim bent zie je dat aankomen.
http://hawvie.deviantart.com/
quote: smileyfaqMocht je de smilies op een andere site tegenkomen en vermoed je dat hier geen toestemming voor is, dan zijn bovenstaande mensen degenen die je moet inlichten. Deze smileys zijn niet van GoT en een topic in LA heeft dus geen enkele zin.
Volgens mij heeft die FAQ 0, bokkie, bokkie 0 effect
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dus ik heb de icons (met uitzondering van
Noot: dit speelde zich december 2003 af trouwens.
[ Voor 7% gewijzigd door DUX op 11-04-2004 16:04 ]
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
dus mail: hgas(at)tweakers(dot)net met als onderwerp: smiley'sKom je een site tegen waar deze smilies worden gebruikt, en vermoed je dat niet (volledig) aan de bovenstaande voorwaarden voldaan is, meld dat dan alsjeblieft per e-mail en niet in Lieve Adjes.
Ik heb er eens ook 1 verstuurd ,maar omdat ze een credit over GoT hadden staan werd het gewoon toegelaten..
Dus stuur een mailtje zou ik zeggen. Het kan misschien even duren dat je een reply krijgt, omdat je natuurlijk ook veel bezig zijn
[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 13-04-2004 11:09 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
tja, dat het jou niets uitmaakt dat andere je eigen gemaakte producten gaan gebruiken zonder enige vorm van overeenkomst maakt niet uit. Echter ik vind het net als t.net niet leuk als mijn spullen gebruikt worden door andere als ik het daar niet mee eens benVerwijderd schreef op 13 april 2004 @ 12:23:
Wat boeien die smileys nou ? stelletje snitches.
En ja een smiley is ook gewoon een "product" waar iemand tijd in gestoken heeft, maar dat boeit jou niet.....
ooit dit een keer doorgenomen:Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 12:23:
Wat boeien die smileys nou ? stelletje snitches.
Policy mbt replies in 'slechte' topics
en lees dit ook eens
• Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
• Lees je eigen bericht even door voor je het post.
daar voldoe jij dus niet aan.
Verder vind ik het inderdaad ook niet netjes als iemand dingen van mij gewoon aan overkopierd.. Dat heet schenden van je copyright rechten. Dat is eigenlijk strafbaar.
oei curry... that's is really naughty

[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 13-04-2004 12:52 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Meneer voldeed ook niet aan het gedeelte "ik zal geen nieuwe accounts aanmaken na een ban" en is dus wederom op vakantieouterspace schreef op 13 april 2004 @ 12:40:
[...]
ooit dit een keer doorgenomen:
Policy mbt replies in 'slechte' topics