Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 19:13
Hoi,

Ik heb een probleem. Ik heb een tijdje geleden mijn beveilingscode van mijn Nokia 6610 verandert (standaard 12345) Deze weet ik echter niet meer. Dit is zeer onhandig als ik bijv de teller wil resetten van het aantal gebelde minuten. Weet iemand hoe ik deze kan achterhalen? Want volgens mij heb je voor standaardfabrieks instellingen ook die code nodig.

Ontspan.

Verwijderd

Volgens de handleiding (via google gevonden op http://www.t-mobile.com/h...Nokia_6610/Nokia_6610.pdf) moet je de PUK/PUK2 code gebruiken die je van je provider hebt gekregen.

Lukt dat niet, dan hebbie een probleem denk ik

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 15:17:
Volgens de handleiding (via google gevonden op http://www.t-mobile.com/h...Nokia_6610/Nokia_6610.pdf) moet je de PUK/PUK2 code gebruiken die je van je provider hebt gekregen.

Die PUK/PUK2 code krijg je nooit van de provider.
Je kunt naar een Nokia Service Point gaan en hier bewijzen dat het in jou bezit en een door jou eerlijk verkregen toestel is. Dan kunnen ze tegen betaling de beveiligingscode uitlezen.

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:53

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 15:17:

PUK/PUK2 (sim) is NIET hetzelfde als het beveiligingscode (toestel)
(toch nog maar ff beter die handleiding lezen :*))

edit:
te laat :(

[ Voor 3% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 09-04-2004 15:21 ]

An Explanation of l33t Speak

• DonDaaf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 19:47
Moet je even iemand zoeken met infrarood en Logomanager. Die kan 'm zo uitlezen :).

Verwijderd

Nm, jullie hebben gelijk ;)

Er staat als je je pincode vergeten bent, kun je hem unlocken met je PUK code.
Ik kreeg toen der tijd in 1999 bij mijn HI een PUK code op papier, dit kan uiteraard veranderd zijn

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 15:23 ]

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 19:13
Ja, je hebt pin 1 & 2 waarbij puk 1 & 2 horen (als je 1 van die 2 vergeten bent)De beveiligingscode is echter wat anders. Die heeft imo geen betrekking op je simcard enkel op 't toestel.

Ontspan.

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

DonDaaf schreef op 09 april 2004 @ 15:21:
Moet je even iemand zoeken met infrarood en Logomanager. Die kan 'm zo uitlezen :).
offtopic:
Ben benieuwd hoe jij dat doet.

Ik denk niet dat het hier mag trouwens, omdat het over omzeilen van een beveiligings techniek gaat.
Pagina: 1