Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Hehehe... Te laat! Ik weet niet waar ze zo snel koeien vandaan moeten halen. DPC rulez!
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Tja, en dan te bedenken dat er nog aardig wat blokjes richting Dnet zullen vliegen i.v.m. de aankomende feestdagen.
Nu maar hopen dat computers op scholen en bedrijven niet uit gaan. (zit er niet in denk ik maar goed...)
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Jah maar zo rond de feestdagen komen er een boel flushes aan....!
Advanced sheep-counting strategies
Wij (estrade projectontwikkeling) zijn wel dicht, maar pc's staan 24/7 aan. Dus ook in de vakantie.
En begin januari een flushje als de beheerder van de keyserver van CCU weer terug is.
En begin januari een flushje als de beheerder van de keyserver van CCU weer terug is.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
I refuse to get excited about it. The DPC recruiting methods rely heavily on appeals to Patriotism (our country is better than your country). Just ask PeterN. We can't do that since Team AT is truly multi-national and multi-cultural. DPC knows that and will just have to accept their hollow victory when it comes
Ze hebben de nederlaag al geaccepteerd!
Ze hebben de nederlaag al geaccepteerd!
Frenzy, hier bij ASML heb ik anders wel kerstvakantie
Levert trouwens wel wat extra blokjes op, omdat ik vrijdagmiddag nog wat extra PCtjes aanzet om blokjes te kraken.
[removed]
Verwijderd
En toch, TA heeft meerdere projecten lopen, als zij hun krachten zouden bundelen voor de dnetc dan zouden we nergens zijn.
Maar dat doen ze niet dus halen we ze lekker in
Maar dat doen ze niet dus halen we ze lekker in
if you can't beat them, join them,
DUS
Alle anandtechers, JOIN DPC ;P
DUS
Alle anandtechers, JOIN DPC ;P
Tja, dat is ook een 'oplossing'
Namens subteam Calslaan7-1 kan ik u allen melden dat wij op schema liggen voor de beloofde flush van 250k op aanstaande donderdag.
Het zal een groot feest worden
Namens subteam Calslaan7-1 kan ik u allen melden dat wij op schema liggen voor de beloofde flush van 250k op aanstaande donderdag.
Het zal een groot feest worden
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Pagina: 1