Toon posts:

[Winrar] Missing files

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb iets gedownload van 707 mb een .tar bestand. Ik dat dus uitpakken met winrar blijkt dat het uitgepakt maar 400 mb is...Er missen dus allemaal files..
Hoe komt dit en wat kan ik er aan doen?

Alvast bedankt

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 13:10:
Ik heb iets gedownload van 707 mb een .tar bestand. Ik dat dus uitpakken met winrar blijkt dat het uitgepakt maar 400 mb is...Er missen dus allemaal files..
Hoe komt dit en wat kan ik er aan doen?

Alvast bedankt
Klinkt erg vaag, bestand misschien corrupt ofzo, op een of andere manier is het een temp file en mist deze nog een hoop....?

Ik denk dat je hem opnieuw moet binnen halen misschien dat dat helpt.... Beetje vaag probleem

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

en er stond niks in je error log?

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-04 17:41
Heb je wel de complete file? Sommige p2p netwerken maken het bestand direct even groot als het eindbestand. Terwijl er nog maar een paar bytes binnen zitten, om zeker te zijn dat er genoeg schijfruimte aanwezig is.

Verwijderd

Letsnow schreef op 09 april 2004 @ 14:35:
Heb je wel de complete file? Sommige p2p netwerken maken het bestand direct even groot als het eindbestand. Terwijl er nog maar een paar bytes binnen zitten, om zeker te zijn dat er genoeg schijfruimte aanwezig is.
ja precies, die bedoelde ik :P Ik denk dat dat het probleem is. Alleen wel erg vreemd dat je zo een temp file wel kan uitpakken. Dan al het prog niet meer moeten draaien anders zou de temp in gebruik moeten zijn.....