[XP] Leeg bureaublad/geen taakbalk na welkomscherm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59451

Topicstarter
Hej,

Ik heb hier een pc staan met Windows XP Pro die ik gisteren volledig geformatteerd heb en weer schoon geinstalleerd. Gisteravond is hij nog gebruikt door m'n broertje en zusje, alles deed het. Ze zeggen dat ze alleen MSN Messenger geinstalleerd hebben en verder niets.

Vanmorgen willen ze de pc aanzetten, na het welkomscherm komen ze in windows, het bureaublad wordt zichtbaar, maar zonder pictogrammen en zonder taakbalk. Opnieuw opstarten, nog niets. Bij processen staat er geen explorer, dus ik dacht: Nieuwe taak, explorer. Mooi niet, explorer start mooi niet op.

Er gebeurt helemaal niets meer, ook het HD-activity ledje doet niets.. Geen zandloper te zien, gewoon een muispijltje.

Weten jullie waar het aan kan liggen? De search leverde niets op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110378

Waarschijnlijk een illegale xp ??? met een verlopen serial ????

Zo niet dan neem ik mijn woorden terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

kijk ff of je kunt opstarten in 'safe mode' PC rebooten en op F8 drukken

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat eerst klopt wel, maar wat bedoel je met een verlopen serial? Ik heb meerdere pc's met dezelfde serial hoor.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Veilige modus had ik al geprobeerd, sorry, vergeten te vermelden, maar het scherm blijft in veilige modus zwart, in de hoeken het bekende 'Veilige modus' en bovenin dan de windowsversie. Er is een muispijltje, bij Ctrl+Alt+Delete kan ik explorer nog niet starten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:42

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

heb ik ook gehad.. op "enter" drukken hielp. nu is het plotseling verholpen, geen idee hoe.

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111136

Videokaart ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110378

kan zijn dat je een versie hebt met timelimit ofzow, maar joah ga er verder nix meer over zeggen, want geloof dat dat niet allowed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

ff gegoogled voor je:

http://www.google.nl/sear...no+icons+and+task+bar&lr=

succes verder :+

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Enter drukken helpt niet, videokaart is ok...

Geen timelimit, dan zou ik op deze pc ook niet meer kunnen werken..

Ik krijg nu een melding:

Het systeem heeft een van de bestanden met registergegevens van het systeem moeten herstellen door middel van een logboek of een vervangende kopie. Het herstellen is gelukt.

Ik kan alleen op 'Ok' klikken, waarna er weer niets gebeurt. Deze foutmelding had ik vanmorgen trouwens ook, was ik ff vergeten.. :)
Pagina: 1