Toon posts:

ENCORE 2600 met divx en xvid

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Toevallig kwam ik een nieuwe Divx speler tegen: (copy past van eynstein.nl)
Afbeeldingslocatie: http://www.eynstein.nl/ai/42029.jpg

ENCORE 2600 desktop DVD/MP3/DiVX speler 5.1 CHANNEL.
Features:
- compatibel met: Kodak foto cd, DVD, CD, VCD SVCD, CD-R, CD-RW, DiVX en MP3
- Dolby Digital AC-3 / 5.1 kanaals en DTS decoder,
- Progressive scan! (Dus met VGA uitgang voor TFT en plasma panels! Dit hebben vele andere spelers niet.)
- Composiet Video, S/Video, RGB uit en Scart uit, Optische en coaxiale digitale output
- 24 bit PCM Digitale Output Capability, 10 bit Video D/A Converter
- Full Feature OSD
- Afmetingen: 217(H) x 100 (W) x 305(D)mm
- Met Karaoke functie!

LET OP: deze speler is eenvoudig te flashen met een nieuwe firmware. Verbeteringen:
- Ondersteuning voor Xvid
- Ondersteuning voor ondertiteling
- Verbeterde Autozoom functie
- Verbeterde DivX ondersteuning

Deze speler leest zowel originele DVD's als DVD-R, -RW, +R en +RW!

Tip: kijk hier voor de firmware van Encore.
Tip 2: Deze speler is compatibel met de Xoro HSD400+ en dat betekent dat je ook die firmware kunt flashen. Deze zijn beter bijgehouden en nieuwer, zie hier. Rename deze firmware naar "DV2600.ROM" en flashen!

Hij is dus te flashen om ook Xvid af te spelen ;)
Is dit een goed alternatief voor de beruchte Philips 737 in dit deel: Philips DVD737 met Divx

Prijs: 98,98 euro :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de speler bekeken, hij is net als de philips gebouwd op basis van de ess vibrato (maar dan de 'S', voor progressive scan?).
Voordelen van dit model t.o.v de yamada 6000: progressive scan (via een vga-connector), en t.o.v de philips: een hele zooi meer aansluitingen. (en goedkoper natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 16:10:
Ik heb de speler bekeken, hij is net als de philips gebouwd op basis van de ess vibrato (maar dan de 'S', voor progressive scan?).
Voordelen van dit model t.o.v de yamada 6000: progressive scan (via een vga-connector), en t.o.v de philips: een hele zooi meer aansluitingen. (en goedkoper natuurlijk).
Maar zijn er ook goede ervaringen mee, ook het merk etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het merk? Ze maken diverse multimedia apparaten (voornamelijk bekend door de 5.1 speaker sets), maar het merk doet er echt niet toe bij de ess spelers. De hardware en de firmware is bij alle spelers vergelijkbaar. Het loopwerk van de encore zou beter zijn dan die van de yamada (horen zeggen, geen persoonlijke ervaring). Denk niet dat de Philips meer Philips componenten bevat dan een yamada of encore/xoro, tis 1 pot nat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 02:16:
Het merk? Ze maken diverse multimedia apparaten (voornamelijk bekend door de 5.1 speaker sets), maar het merk doet er echt niet toe bij de ess spelers. De hardware en de firmware is bij alle spelers vergelijkbaar. Het loopwerk van de encore zou beter zijn dan die van de yamada (horen zeggen, geen persoonlijke ervaring). Denk niet dat de Philips meer Philips componenten bevat dan een yamada of encore/xoro, tis 1 pot nat.
Okay ;) . Tjah ik heb ook niet zo'n hoge pet van Philips meer, me dvd speler vond ik zelf minder goed dan de JVC ;) maar dat is ook weer een evrschil in leeftijd maar je merkt degelijk verschil B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03
Iemand dit ding in huis, en al getest.
Ik denk erover om deze te kopen, alleen ff w8en totdat er wat ervaringen mee zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Westereen schreef op 12 april 2004 @ 21:24:
Iemand dit ding in huis, en al getest.
Ik denk erover om deze te kopen, alleen ff w8en totdat er wat ervaringen mee zijn......
Tjah daar ben ik dus ook benieuwd naar. Lijkt me een heel vet ding, niet te duur etc. Eigenlijk de moeite wel waard :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37
Deze speler is de zelfde als de xoro HSD-400 plus

op de site van yamada (umax.de) staat een test van een duits pc blad

hij doet het niet zo goed in de test

http://www.umax.de/WebNew...0/IMAGES/Video04_2004.pdf

edit:
firmware voor encore 2600 met srt sub en laatste update

http://www.xoro.nl/downloads/hsd400_update16122003.zip

rom bestand renamen naar DV2600

[ Voor 25% gewijzigd door fast-server op 12-04-2004 22:22 ]

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
fast-server schreef op 12 april 2004 @ 22:10:
Deze speler is de zelfde als de xoro HSD-400 plus

op de site van yamada (umax.de) staat een test van een duits pc blad

hij doet het niet zo goed in de test

http://www.umax.de/WebNew...0/IMAGES/Video04_2004.pdf
hardstikke bedankt :9 Eens flink lezen 8) . Hij ondersteund meer dan de Philips 737, maar de VGA schijnt wat ik er dus uit op maak niet echt top te zijn :? Gebruik toch de scart aansluiting als ik hem zou gebruiken. :9 Een Kiss player is gewoon veel mooier/beter en dan een netwerkaansluiting is natuurlijk helemaal top 8)

Ik wacht nog wel een paar maanden, half jaar a 1 jaar dan kijk ik wel of het ene pc wordt die streamt of een divx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-10 12:04

HeepH

Dope Rapper

ik denk dat ik mijn pappie maar eens lief aan ga kijken, mss dat hij zo'n ding haalt, maar dan moet er ook wel een leuk 5.1 speakersetje bij, ik neem aan dat dat wel kan...

http://specs.tweak.to/16495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HeefStan schreef op 12 april 2004 @ 22:59:
ik denk dat ik mijn pappie maar eens lief aan ga kijken, mss dat hij zo'n ding haalt, maar dan moet er ook wel een leuk 5.1 speakersetje bij, ik neem aan dat dat wel kan...
Tjah hij heeft 5.1 weet niet hoe de kwaliteit van dit ding in het algemeen daarvan is, ik vertrouw niet altijd reviews ;) . Dus ben benieuwd wat jij ervan vind. (uiterlijk vind ik hem niet top :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-10 12:04

HeepH

Dope Rapper

uiterlijk boeit me echt niet, ik moffel hem wel ergens onder een kastje, of ik leg er iets over,desnoods mod ik hem :Y)

we zullen zien , mijn vader : ''zou er over nadenken''

http://specs.tweak.to/16495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze toch hetzelfde zijn vind ik de Xoro er mooier uitzien...

Maar das smaak :)

http://www.xoro.de/product/photo_XOR600932.prod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HeefStan schreef op 12 april 2004 @ 23:06:
uiterlijk boeit me echt niet, ik moffel hem wel ergens onder een kastje, of ik leg er iets over,desnoods mod ik hem :Y)

we zullen zien , mijn vader : ''zou er over nadenken''
Haha, ken dat antwoord!

offtopic:
Mijn pa heeft al pas een JVC gehaald en de 5.1 set zou hij naar kijken :9

^^Wow, die ziet er een stuk beter uit ja :*) . Kost hij veel meer?
*staat nergens inde pricewatch

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens al de xoro in het zwart gezien ?

Afbeeldingslocatie: http://images-eu.amazon.com/images/P/B0001HPTXK.03.LZZZZZZZ.jpg

Kost daar 111 Euro in duitsland :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 23:30:
Trouwens al de xoro in het zwart gezien ?

[afbeelding]

Kost daar 111 Euro in duitsland :)
Tjah, die is een stuk mooier :9 , waar is hij in NL te koop :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic2010
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 11:00
ff een topicbump :)

Ik heb deze dvd speler sinds een paar dagen ook in huis en ik moet zeggen dat hij hier lekker loopt. Tot zover geen problemen gehad met DVD+/-R, SVCD, XviD of DivX. Firmware updaten gaat ook heel soepel. (heb de nieuwste xoro firmware voor de hsd400+ atm erop draaien) Bovendien ziet ie er mijns inziens beter uit dan op die foto (een stuk beter imo). Het enige mindere is de vuil/vingerafdrukgevoeligheid van de voorkant :9

Het enige wat ik mij afvraag is of 1 van de anderen in dit topic wellicht weet hoe je die subtitles (.srt) kan gebruiken om weer te geven bij een XviD/DivX film? Moeten die er gewoon bijgebrand worden of is er een hele procedure voor? (Ik heb zelf geprobeerd een film met .srt, .sub, .ssa gewoon te branden, zonder resultaat)
LET OP: deze speler is eenvoudig te flashen met een nieuwe firmware. Verbeteringen:
- Ondersteuning voor Xvid
- Ondersteuning voor ondertiteling
- Verbeterde Autozoom functie
- Verbeterde DivX ondersteuning
Mvg,
Mystic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 09:01:
[...]

Tjah, die is een stuk mooier :9 , waar is hij in NL te koop :?
Je kunt deze kopen bij http://www.xoro.nl

kiezen voor de online shop

Is wel duur daar € 149,- excl. verzenden

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellevUUr
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-06 21:47
[dubbepost]

[ Voor 102% gewijzigd door HellevUUr op 03-06-2004 02:59 . Reden: dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellevUUr
[quote]HellevUUr schreef op 03 juni 2004 @ 02:47:
Ik heb gisteren deze DVD/DiVX speler gekocht bij Trendtek Computers in Eindhoven voor een prijs van 89! euro inc. btw en verwijderingsbijdrage.
ik heb deze uitgebreid getest.

MP3 DVD (veel spelers die mp3 ondersteuning hebben spelen alleen mp3's op cd,
deze Encore 2600 speelt ook mp3's op dvd af)

DiVX 4 en 5
ASF
VCD
CVCD
XVCD
SVCD
SKVCD
XSVCD
XViD
DVD+R
DVD-R

Ik heb 2 films op KVCD formaat getest, maar die bleken niet te werken. SKVCD werkte wel. Daarnaast nog geprobeerd om SRT ondertitels te gebruiken door beide bestanden (de avi en de srt) dezelfde naam te geven maar helaas werkte dat ook niet. Wellicht dat dit met nieuwe firmware verholpen is.

De DVD speler is regio vrij en voorzien van een DTS decoder.

De aansluitingen zijn als volgt:
Tulp: Video out/Audio right out/Audio left out
S-Video out
Coaxial out
SCART out
VGA out
Optical out
6 tulp uitgangen voor 5.1

Ik hoop dat iemand iets met deze informatie kan.
Als je nog vragen hebt, dan zie ik het hier wel

[ Voor 3% gewijzigd door HellevUUr op 03-06-2004 03:00 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik zal hem pas kopen, of in iedergeval een DivX speler als hij goed .srt bestanden slikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellevUUr
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 09:42:
Nou ik zal hem pas kopen, of in iedergeval een DivX speler als hij goed .srt bestanden slikt ;)
het enige waar je met srt bestanden rekening moet houden is toch dat die dezelfde naam moeten krijgen als de naam van de .avi bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die ondertiteling is het mij ook nog niet gelukt, staat ook nergens beschreven hoe dat precies moet. Is het hier iemand al gelukt?

Hebben jullie ook dat originele(legaal) dvd's slecht gelezen worden? De winkel waar ik deze aangeschaft heb heeft mij verteld dat deze speler normaal minder goed dvd's afspeeld dan een niet-divx dvd speler.

Ik heb het idee dat die van mij defect is omdat hij geen enkele dvd-video afspeeld die ik geleend heb. Nu moet ik een paar nieuwe dvd's aanschaffen om daarmee te testen en kan hem weer terugsturen als die niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vervanging gekregen die nu wel gewoon dvd afspeeld.

Deze pakt nu wel .srt ondertiteling bij mij met de originele firmware. Jammer dat andere(nieuwere?) firmware deze niet pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milkboy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-11-2024
Werkt de karaoke functie naar behoren?
Ik overweeg deze player voor deze functie, ik heb al veel gezocht naar dvd-players met karaoke functie, maar deze zijn bijna niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amiga1260
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 16:39
Als ik die binnen is, zal mijn moeder de karoke functie te testen. Dan zal ik het hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amiga1260
De Karaoke functie werkt perfect, maar je moet het in de setup die functie wel aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:00
ik heb de speler ook, niks dan lof ervoor (zeker voor het geld, heb hem via mijn werk voor 69 euro kunnen kopen, das helemaal geen geld :))
firmware flashen werkt perfect en ik kan er werkelijk alles mee afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amiga1260
Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 22:11:

Deze pakt nu wel .srt ondertiteling bij mij met de originele firmware. Jammer dat andere(nieuwere?) firmware deze niet pakt.
Welke versie heb je?

Ik heb de nieuwste versie van de Xoro gebruikt. De versie is 27042004.

Maar kan nog steeds geen srt afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik de versie zien? Ik heb iig nog geen update gedaan en ga dat ook niet doen als daarmee ondertiteling kwijt raak.

Ik heb een ander exemplaar gehad die ik met xoro geupdate had en die pakte geen ondertiteling. Ik weet niet zeker meer of ik toen .srt ondertiteling heb getest voor ik een update heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is de VGA out-put van die Xoro HSD 400 ?
Ik heb namelijk een 30 Inch Sony monitor :9 die ik als TV gebruik
Ik ben al een tijdje op zoek naar een DVD speler met goede VGA output
(maakt niet uit hoe duur, het moet gewoon goed zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(ik heb de versie bekeken met lade open en dan 1-2-3 drukken)

De versie is van 24-11-2003(Encore versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amiga1260
Ik eens de faq van de Xoro 400 Plus eens goed doorgenomen. Je moet het volgende doen:

Selecteer de subtitle file met de "angle"-knop. Dan geeft het de melding "Divx subtitle is selected".

Start de film op en je krijgt de divx film met ondertiteling te zien. met de knop "Subtitle" kun je de ondertitelnig in de film aan- en uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Ik heb de Encore2600 en de Kiss500@508, andere DivX-Players heb ik niet, behalve de PC.
T.o.v. de Kiss500/508 heeft het een aantal voor en nadelen.

voordelen E2600 tov K50x:
- goedkoper dan de Kiss, maar bij de Kiss krijg je dan ook veel meer functionaliteit. (HD, netwerk, internet)
- Karaoke functionaliteit. maar verwacht niet veel van de kwaliteit, ik heb betere Karaoke spelers gezien. (alleen geen DVD-uitvoering, het waren allemaal VCD-spelers).
- beter vormgegeven dan de K50x, de K50x blijft een logge bak.
- heeft een analoge 5.1 aansluiting
- heeft een VGA-ouput (maar ik denk dat iedereen toch SCART zal gebruiken)
- heeft een betere FF/RW, als je dat bij de Kiss doet krijg je "Seeking" en kan je gaan wachten.

nadelen E2600 tov K50x:
- DivX-ondertiteling is bagger (firmware: Xoro-27042004), 3 regelig en in het geel ?!?
De Kiss kan wat dat betreft ook wel wat beter, met die "gemodde" firmwares kan je het wel vergroten e/o bold maken, maar outline was veel beter geweest.
Maar 3 regelig en in het geel slaat wel alles ?!? die 3 regels zitten trouwens NIET in de SRT file en beeld-setup staat op: Wide
- sommige DivX films die de 2600 niet pikt, wordt wel door de Kiss player ondersteund. (en dat zijn er toch wel wat)
Ik heb verder niet gekeken of het aan de DivX-versie ligt en/of aan de filename. Het enige dat ik weet is dat als ik de CD uit de E2600 haal en in de Kiss player stop, het dan wel werkt.
- geen "Encore" firmware upgrade, je mag de Xoro400 firmware erop smijten, maar je krijgt dan wel een Xoro achtergrond plaatje te zien op een Encore player. Ik snap niet waarom encore hier zelf niks aan doet.
- De kwaliteit van de K50x is toch beter dan de E2600.

Als het je alleen om de Karaoke func. gaat dan heb je weinig keus. De kwaliteit is redelijk, maar verwacht geen superkwaliteit. Het meerendeel koopt hem toch vanwege de DivX ondersteuning, maar de Kiss is wel beter in kwaliteit/DivX-ondersteuning.
Ik heb hem gekocht en op mijn Kiss-player gestapeld, als "extra" (Karaok/DivX)-speler. Wat is ±€90,- nou tegenwoordig ?

Kijk ook eens op: http://www.icttotaal.nl/s...ers_id=10&products_id=759

[ Voor 8% gewijzigd door GoT op 07-07-2004 18:43 ]

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeie
hmm ik heb nu even geprobeerd die nieuwste Xoro firmware erop te zetten maar dat wil niet echt lukken.

wat ik doe:
- download firmware Hier
- pak bestand uit, lees firmware
- rename hsd400.rom naar dv2600.rom
- open nero, ga naar recorder/burn image
- zet hem op all files en pak de dv2600.rom
brand die op een cd, mode 1.
en dan doe ik de divx speler open, en druk de cd erin, maar hij spuugt bijna gelijk de cd weer uit.

wat gaat er fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeie
*subtiel kickje*

als ik de HSD400.rom omzet naar DV2600.rom en die op een cd brand, moet ik dan bepaalde instellingen doen?

de cd doe ik er dan in. en dan leest hij hem even, en spuugt hem er gelijk weer uit. dan haal ik de cd uit het laadje en moet deze automatisch weer sluiten? dat gebeurt niet (zelfs niet na 5 minuten wachten, en zo lang zal het toch niet duren)

zijn er verder nog tips? ik verkloot behoorlijk wat cd'tjes met het proberen namelijk, snap er niks van :?

als iemand de juiste (aangepaste) firmware heeft mag hij hem ook naar mij mailen op boeie apenstaartje home punt enel

[ Voor 45% gewijzigd door Boeie op 09-07-2004 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet de .rom als image burnen maar de file gewoon op een mode1 cd zetten.

Dan is het hernoemen bij jouw manier ook een beetje nutteloos toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeie
het werkt :P

* Boeie voelt zich ontzettend dom.
ik probeerde de aanwijzingen zo goed mogelijk te volgen... vond het al vreemd. nahja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is nieuwe firmware op de duitse xoro website:

http://www.xoro.de/service/download.htm

De ondertiteling is nu wit en speciale tekens worden goed weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 13:19:
Er is nieuwe firmware op de duitse xoro website:

http://www.xoro.de/service/download.htm

De ondertiteling is nu wit en speciale tekens worden goed weergegeven.
Ik heb het inmiddels geupgrade...
De 3 regels zitten er nog steeds in en ipv in het geel zijn ze nu in het wit, hierdoor is het zelfs slechter leesbaar. Lichte kleuren komen in een film vaker voor dan geel.
Hierdoor kan je de ondertiteling vaak niet eens zien laat staan lezen.

Ze moeten naar 2 regels (of de SRT aanhouden) en de font-size wat groter maken, want dit is nog slechter dan de vorige. |:(

"Der rebel" hebben ze weggehaald ? Sommige duitsers waren zeker niet blij mee met zo'n naam >:)
Qua DivX ondersteuning: de Divx films die het voorheen niet deden, doen het nu nog steeds niet. (heb maar een enkele getest)
Het lijkt erop dat het enige wat ze veranderd hebben is het achtergrondplaatje en ondertiteling.

Geen echte verbetering dus... Sterker zelfs: ik raad je aan om het niet te upgraden.

Edit (uit de readme file) :
Verbesserungen:
1. DivX-Untertitel Unterstützung verbessert (sub, srt, smi). Nun werden auch Sonderzeichen und Umlaute angezeigt.
2. Deutsche, englische und polnische DivX-Untertitel werden angezeigt._
3. Untertitel werden nun in weisser Farbe dargestellt (vorher gelb)
4. Das Hintergrund-Bild wurde verändert. Der Schriftzug "Der Rebell" ist auf vielfachen Wunsch entfernt worden.
5. Das OSD-Menü wurde sprachlich verbessert.

1, 2 & 3 gaat over ondertiteling, dus veranderingen zijn:
1) ondertiteling: zie boven, het is slechter leesbaar geworden
2) achtergrondplaatje, zit ik niet echt mee, het is een Encore met een Xoro plaatje, dus het klopt zowiezo al niet :/
3) Menu: ik zie zelf geen veranderingen ?!? ps: wat betekent: "sprachlich" ?

[ Voor 40% gewijzigd door GoT op 19-07-2004 23:06 ]

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT schreef op 19 juli 2004 @ 20:52:ps: wat betekent: "sprachlich" ?
dat zou "taalkundig" moeten betekenen.

damn, wou ook upgraden maar ga het nu toch laten. :?

Zouden ze bij Xoro niemand nodig hebben die hen kan helpen met die probs ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 11:36:
[...]

dat zou "taalkundig" moeten betekenen.

damn, wou ook upgraden maar ga het nu toch laten. :?

Zouden ze bij Xoro niemand nodig hebben die hen kan helpen met die probs ? :P
Onnodig grote kick volgens mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[FLUISTERMODE]Ik ben blij dat op m'n Xbox mediacenter wel alles perfect werkt zonder gezeur[/FLUISTERMODE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hej, hebben jullie het nu heel de tijd over de xoro of encore ?

ik zoek een dvd speler die goed xvid/divx + ondertitels speelt. is dit bij de xoro of encore het geval ? bij de divx is het meestal wel zo, ook bij de xvid ? En moet ik de xoro of encore upgrade met firmware, er stond dat het zonder up te graden ook ondertitels gaf , is dit ook bij xvid ? en hoe zien die ondertitels eruit? Ik heb een paar dvd's gezien met gele letters en ook met witte leters, zonder zwarte rand.
Het is wel leuk dat je er zonder versterker dadelijk boxen kunt op aansluiten, of is dit niet zo ? ik hoop snel antwoord te krijgen ... (wat is die karaoke funcitie?)

ik las ook dat je voor xvid's moet flashen, kopt dat ? maar dan raak je de ondertiteels weer kwijt ???

groetjes !!!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 15:45 ]

Pagina: 1