Aangezien ik lui ben en toch een leuke phpsite wil hebben wil ik graag een CMS installeren. Ik heb dit eerder met suc6 gedaan maar het wil nu maar niet lukken. gister echt tot half 4 in de nacht ofzo lopen proberen maar ik blijf maar een error #1064 krijgen.
Het zit zo. Ik ben op het punt aangekomen om een database aan te maken. Dus dit doe ik netjes in het Cpanel. Ik maak een Database aan genaamd CMS. Het Cpanel noemt die database dan automatisch *Host*_CMS (wat er tussen haakjes staat lijkt mij wel duidelijk). Ik maak vervolgens ook een User aan (ik had alles voorheen deleted) CMS met een geschikt password. Cpanel maakt daar weer vrolijk *Host*_CMS van. En ik gok erop dat ik de user toe moet voegen aan de database, dus dat doe ik.
Als ik nu naar PHPMyAdmin ga en ik wil in die aangemaakte database onder SQL een nuke.sql file uploaden krijg ik elke keer deze error:
Wat doe ik fout? Ik ben echt ten einde raad. Ik heb php-nuke forums afgelopen, google geraadpleegd, in GoT gekeken maar het werkt niet.
Het zit zo. Ik ben op het punt aangekomen om een database aan te maken. Dus dit doe ik netjes in het Cpanel. Ik maak een Database aan genaamd CMS. Het Cpanel noemt die database dan automatisch *Host*_CMS (wat er tussen haakjes staat lijkt mij wel duidelijk). Ik maak vervolgens ook een User aan (ik had alles voorheen deleted) CMS met een geschikt password. Cpanel maakt daar weer vrolijk *Host*_CMS van. En ik gok erop dat ik de user toe moet voegen aan de database, dus dat doe ik.
Als ik nu naar PHPMyAdmin ga en ik wil in die aangemaakte database onder SQL een nuke.sql file uploaden krijg ik elke keer deze error:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| Fout SQL-query : -- ------------------------------------------------------- -- -- -- CREATE TABLE confirm( confirm_id char( 32 ) NOT NULL default '', session_id char( 32 ) NOT NULL default '', code char( 6 ) NOT NULL default '', PRIMARY KEY ( session_id, confirm_id ) ) TYPE = MYISAM MySQL retourneerde: #1064 - You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near |
Wat doe ik fout? Ik ben echt ten einde raad. Ik heb php-nuke forums afgelopen, google geraadpleegd, in GoT gekeken maar het werkt niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Josh op 09-04-2004 12:36 ]