Toon posts:

Generals zero hour update

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik zero hour update doe gaat het als een gek laggen.
Hebben hier meer mensen last van? ik heb op forums gelezen dat hier meer mensen last van hebben met een A7n8x mobo.

Specs:

2400xp AMD athlon
512 mb geheugen
a7n8x mobo met Nforce2 chipsets.

Videokaart: FX5200 128 mb.

Zolang ik niet update heb ik geen problemen, maar ja wil online gamen.

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:19
Ik heb het net ff getest,... En ja, sinds de updates word het ubertraag, vooral als je met hard army's gaat spelen. Waarom...? Geen idee...

Met 7 hard army's draait het nog soepel.. en met die update draait het met 3 hard army's niet eens meer soepel..

Zoals je kan zien in m'n sig heb ik ook een Asus A7N8X.. Maar of het daaraan ligt betwijfel ik

[ Voor 20% gewijzigd door Sluuut op 09-04-2004 18:14 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Verwijderd

Topicstarter
Sluuut schreef op 09 april 2004 @ 18:11:
Ik heb het net ff getest,... En ja, sinds de updates word het ubertraag, vooral als je met hard army's gaat spelen. Waarom...? Geen idee...

Met 7 hard army's draait het nog soepel.. en met die update draait het met 3 hard army's niet eens meer soepel..

Zoals je kan zien in m'n sig heb ik ook een Asus A7N8X.. Maar of het daaraan ligt betwijfel ik
ja echt vreemd. Ik moet zeggen Generals top spel alleen hoe het geprogrammeerd is echt super bagger. Ik vind het echt niet grafisch zwaar uitzien. Spellen zoals unreal 2004 doen het super goed en generals heeft overal moeite mee

Verwijderd

misschien handiger om het hier te vragen

overgens speel ik het altijd online.. heb er geen problemen mee (a7n8x deluxe, 2500+ 1 gig 9600xt). Het zou kunnen liggen aan de AI (vergt nogal veel cpu power) of je videokaart (fx5200 is nou niet echt hele fijne kaart)

overgens wat bedoel je met update? de patch, of de zero hour add-on? Als je het over de add-on hebt is het niet zo vreemd: vreet meer geheugen (meer units) en is grafisch ook wat zwaarder (weer effecten enzo)

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 12:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 12:12:
misschien handiger om het hier te vragen

overgens speel ik het altijd online.. heb er geen problemen mee (a7n8x deluxe, 2500+ 1 gig 9600xt). Het zou kunnen liggen aan de AI (vergt nogal veel cpu power) of je videokaart (fx5200 is nou niet echt hele fijne kaart)

overgens wat bedoel je met update? de patch, of de zero hour add-on? Als je het over de add-on hebt is het niet zo vreemd: vreet meer geheugen (meer units) en is grafisch ook wat zwaarder (weer effecten enzo)
ik heb het over zero hour en dan online game spelen en dan zegt hij je moet de volgende update downloaden :)

Verwijderd

nou weet ik het nog niet :/ gaat het nou langzamer sinds de patch die moest downloaden, of de zero hour add on die je hebt geinstalleerd? zoals ik al zei is zero hour zowiezo wat zwaarder dan de classic. Als het enkel sinds de patch is zou ik het ook niet weten.. misschien wat lagere details spelen en/of wat effecten uitzetten om je fx5200 te ontlasten :p

Verwijderd

crap.. quote i.p.v edit.. :/

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 12:24 ]

Pagina: 1