Toon posts:

duron 900 naar xp 1800+

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb een msi k7t turbo met 512 mb geheugen en 900 mhz duron. Nu vind ik dat ie erg traag is en zou graag willen updaten naar xp 1800+ dat is de grootste proccesor die erop past. Nu was mijn vraag aan jullie heeft zon processor op zon redelijk oud moederbord met sd ram geheugen een veel betere perfomrance of blijft deze hangen op de redelijk oude andere hardware

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-07 18:14

bartaa

Battlefield

op een nieuwer moederbord met ddr geheugen zal het allemaal nog sneller gaan, maar als je moederbord de processor ondersteund dan is het een goedkope upgrade. (misschien moet je wel je bios upgraden, maar dat is dan het enige)

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al gekeken dat moet ik idd. Maar het werkt allemaal wel sneller. Want als dat nie zo is is het zonde van die 50 euro en kan ik die dan beter in wat nieuwers zetten. Tis namaelijk een extra computer voor mezelf

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:11

DataGhost

iPL dev

er kan toch ook een duron 1600 @ xp2600 in :P

Verwijderd

Topicstarter
hoe bedoel je dat ?? men beste ?? overclocken O_o ???

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

In Complete Systemen & Laptops loopt een "Wat kan ik het beste hieraan upgraden?"-topic. Neem er een kijkje ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.