Brander

Pagina: 1
Acties:

• Hamotje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-03 10:25
Ik heb een probleem.
Ik heb gisteren een nieuwe dvd-brander gekocht en nu wou ik een filmje van 200 mb op een cd zetten.
Ik heb Nero Burning Rom en dat was een .mpg bestand en hij is steeds maar bezig met encoding video net ook ik was 30 min aant wachten en hij was bij 100% en nog steeds is die er mee bezig :?
En met mp3 bestanden die ik erop een lege cd wil zetten geeft die aan Burn succefully completed(zoiets) maar dan wil ik dat testen maar er staat niks op :?

Verwijderd

denk dat je iets meer gegevens moet geven (welke dvd brander)... maybe search gebruiken?

• Hamotje
DVD brander = ATAPI DVD DUAL 4xMax

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-02 18:27

n00bs

Het is weer Zomer!

-Baco-> Search is dood.

Hamotje> ATAPI is geen merk ;), check ff op je bon wat het merk en type is en post eens de rest van je systeem en OS en versie van je brandsoftware etc

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Het converten van een video kan heel erg lang duren, en die aanduiding in precenten klopt niet altijd.

En die mp3 tjes..
- heb je ze als mp3 files gebrand? dan doen ze het wel in je pc, maar waarschijnlijk niet in je cd spelen
- heb je hem als audio gebrand, dan doet hij het wel in je cd speler, maar zie je vanuit windows niet de mp3 bestanden op die cd staan
- staat nero wel op branden, en niet op testbranden?

En een ATAPI DVD DUAL 4xMAX zecht niet veel, welk merk is het?

• Hamotje
Zou het zo kunnen zijn dat ik iets richting driver moet installeren want ik kijk nu bij AIDA32 en daar staat

Model ID Fabrikant Apparaattype Snelheid
ATAPI DVD DUAL 4xMax ? ? ?

Maar bij mij cd/dvd speler wel gewoon

Dus hij weet niks over mn brander :S
Merk= MSI

[ Voor 9% gewijzigd door Hamotje op 09-04-2004 10:16 ]

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Wat zijn je systeem specs nou Hamotje... en welk type MSI burner? Welk OS? welke versies software gebruik je? wat heb je allemaal al uitgetest?

• Hamotje
1,3 Ghz
128 MB ram
Windows ME
Nero 5.5.9.14

Ik heb het alleen geprobeerd te branden maar hij geeft steeds hetzelfde aan

Verwijderd

search kan via google kijk bij mededelingen maar das wel erg omslachtig.. Succes denk dat ik je niet verder kan helpen.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ten eerste zou ik eens een clean install doen en Windows ME eraf gooien. Als er iets wel voor veel problemen zorgt is het Windows ME.

Ik weet niet wat voor CPU je hebt en wat voor mobo (nameljk niet gepost), maar je zou kunnen kiezen om Windows XP te installen (dan moet je wel ff minimaal 128MB erbij prikken en het liefs wat meer). Als dit een bezwaar is zou ik als ik jou was Windows 98SE installen.

Gebruik daarna de laatste versies van alle software die jij gebruikt en install alle updates, BIOS update en firmware update van je fikker en eventueel de drivers van je MOBO (ook laatste versie).

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14-03 13:49
Volgens mij is het dezelfde brander die ik ook heb.
Het is dan een MSI +/- DVD-brander (max 4-speed)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Hamotje
Ja klopt GarBage hoe heb jij dan gedaan gewoon de brander in de pc gedaan goede verbindingen aansluiten en verder niks?

Verwijderd

Ik denk dat leonM in de goede richting zit, zijn de mp3's wel als data geschreven, of als audio?

• Hamotje
Ik heb nou een programma gevonden waar het wel gewoon lukt :)
Nog bedankt iedereen
Pagina: 1