Toon posts:

Autocad R14

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben op zoek naar de bibliotheken voor Autocad R14 (vensters-deuren-electriciteit-meubels enz...) als iemand mij al zou kunnen helpen aan een lijst wat al beschikbaar is voor de R14 zou ik al heel tevreden zijn. En waar ik die bibliotheken ergens kan vinden indien ze bestaan. Let wel dit hoeft zeker niet gratis te zijn !

mvg,
Tycaja

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hier is volgens mij toch flink wat van te vinden als je [u]zoekt bij Google[/]? Had die die links zelf ook al gevonden?

bijvoorbeeld http://directory.google.c...nd_CAM/AutoCAD/Libraries/

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Hmm, AutoCad 14 is al redelijk achterhaald en wordt niet meer door Autodesk ondersteund. Ik weet dus niet hoe up-to-date de libraries zullen zijn die je vind.

En probeer anders ook eens te zoeken op libraries op DXF-formaat.

Wanbeleid is ook beleid.

Verwijderd

Topicstarter
Heren, alvast bedankt mijn grootste probleem was dat ik niet echt wist achter wat te zoeken. een prettig paasweekend

tycaja

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Gewoon de belangrijkste keywords uit je post even door Google halen; en even in je startpost melden wat daaruit is gekomen; dan hoeven wij dat niet voor je te doen ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik ben bediend
@mod
idd had beter eerst eens gegoogeld ! was mijn vraag overbodig geweest !

mvg,
tycaja

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

elke keer komen hetzelfde vraag & telkens wer zelfde antwoord van me: kijk naar www.cadalog.com

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Pagina: 1