Siemens Ergo Delta toetsenbord aansluiten

Pagina: 1
Acties:

• Heras
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-04 13:23
Een collega van mij heeft een Siemens-Fujitsu Ergo Delta toetsenbord gekregen bij haar aangepaste werkplek.

Deze dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.backshop.nl/images/ergodelta+.jpg

Het toetsenbord heeft een los numeriek gedeelte. Beide delen (numeriek en toetsenbord) hebben een ps/2 aansluiting. Er is ook 1 usb kabel meegeleverd.

Weet iemand hoe ik dit toetsenbord moet aansluiten? Het leek mij het meest logisch dat het numerieke gedeelte ergens wordt doorverbonden met het toetsenbord en dat het toetsenbord via ps/2 op de pc wordt aangesloten.

Ik zie echter geen mogelijkheid om het numerieke deel aan te sluiten. Er is maar één aansluiting aanwezig op het toetsenbord en die is in gebruik door de ps/2 kabel.

De pc's hier op het werk kunnen geen gebruik maken van usb (Win nt 4.0) dus ik kan het numerieke deel niet via usb aansluiten.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:20

breinonline

Are you afraid to be known?

Op de Fujitsu-Siemens website staat wel dat de toetsenborden naast elkaar gebruikt kunnen worden, maar beide worden via USB aangesloten. USB is geen optie onder NT4. Conclusie: je hebt 2 PS/2 poorten nodig beide toetsenborden aan te sluiten en dat zal dus wel niet lukken.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Of een PS/2 splitter gebruiken, kun je vinden op HCC en op internet