Laat ik beginnen te melden dat ik twijfelde tussen dit forum [14] en software algemeen [10] bij het aanmaken van dit topic. Tevens is het jammer dat search niet werkt maar via Google kon ik het niet vinden.
Als je in Visual Basic een harde return wil toevoegen in een waarden doe je dit met VbCrLf. Maar nu heb ik een normale MS-access query. (die je eventueel ook in SQL kan zien)
Daar wil ik voor adreswaarden harde returns in namelijk
Deze harde return is te faken door de volgende code
Echter als ik op opslaan click dan herschrijft hij de gemaakte harde returns om naar spaties en staat er
Waarschijnlijk heeft dit er iets mee te maken dat er behoorlijk veel IIF statements in staan maar kom er niet uit. Ik ben dus niet op zoek naar het antwoord VbCrLf maar naar een soortgelijk commando voor in de query editor (opbouwen / build)
Als je in Visual Basic een harde return wil toevoegen in een waarden doe je dit met VbCrLf. Maar nu heb ik een normale MS-access query. (die je eventueel ook in SQL kan zien)
Daar wil ik voor adreswaarden harde returns in namelijk
code:
1
2
3
| [Straat] & " " & [Huisnummer] [HARDE RETURN] [Postcode] & " " & [Woonplaats] [HARDE RETURN] [Land] |
Deze harde return is te faken door de volgende code
code:
1
2
| [Straat] & " " & [Huisnummer] & " " & [Postcode] ...etc |
Echter als ik op opslaan click dan herschrijft hij de gemaakte harde returns om naar spaties en staat er
code:
1
| [Straat] & " " &"[Huisnummer] & " "& [Postcode]... etc |
Waarschijnlijk heeft dit er iets mee te maken dat er behoorlijk veel IIF statements in staan maar kom er niet uit. Ik ben dus niet op zoek naar het antwoord VbCrLf maar naar een soortgelijk commando voor in de query editor (opbouwen / build)
[ Voor 16% gewijzigd door BovenHond op 09-04-2004 08:48 ]