[mp3+cue]Hoe het beste branden?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• haggard
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Haaaaaai.... :O

Volgend probleem...
Ik heb een (mix) mp3 en een daarbijbehorend .cue file gedownload en nu wil ik deze (mix) mp3 weer tot zijn volle glorie laten komen op een audio CD.
Ik ben al een tijdje aan het zoeken geweest op dit forum (ondanks dat de search het niet meer doet, dus maar met google gedaan) maar niet echt een oplossing kunnen vinden.
Zo heb ik Feurio geprobeerd, maar het enige wat ik met Feurio krijg zijn foutmeldingen, foutmeldingen en nog eens foutmeldingen als ik wil gaan branden... Dus de mp3 inlezen met behulp van de cue file werkt wel alleen wil Feurio niet branden!!! :(
Ook heb ik hier ergens gelezen dat Nero ook cue files zou ondersteunen... Nou, je wil niet weten wat ik allemaal al geprobeerd heb..... maar werken... Ho maar (niet dus)!!! Ik heb de laatste (demo) versie van Nero geprobeerd, maar zodra ik de cue file probeer te openen loopt de boel vast.... De cue is goed, want Feurio speelt hem zonder problemen af... 8)7
Wat doe ik verkeerd?!? Of wat voor programma's kan ik nog meer gebruiken om een audio cd hiervan te maken?

I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
nero werkt goed, kan idd wel ff duren, laat hem ff uit denken?

Verwijderd

Ik vond CDRWIN 3 altijd erg handig voor het branden van mp3's met cue files,omdat nero (vooral versies voor 5.5) er nogal moeite mee hadden soms.

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-08 20:35

evaarties

Powerball @ 12.582

Zelf gebruik ik ExactAudioCopy, hier zijn ze ook vaak mee gemaakt. -> www.exactaudiocopy.de

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-12-2025
Nero zou prima moeten werken. Open je .cue file eens met notepad ofzo, en zet het pad naar je mp3 eens volledig. Ik zeg ook maar wat, want het zou gewoon moeten werken... brand zelf al mijn mixes gewoon met nero op cd, werkt prima. Nero 6.whatever gebruik ik, 'vroeger' met 5 werkte het ook.

Verwijderd

gewoon met nero
wizardje volgen
cue selecteren en huppa daar gaat ie .. althans bij mij

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:21
ennero loopt niet vast.. het lijkt zo.. maar heb even geduld en dan begint tie ;) (1,5 minuut.. ligt aan je pc)

https://wren.co/join/Devian

Verwijderd

ik neem aan dat de mp3 in een binfile staat, kun je die binfile dan niet gewoon uitpakken met ultraiso of winiso, en dan gewoon branden als audiocd?

• cavey
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 07:23
hmm, mp3 hoeft niet in een bin te staan hoor. Meeste cd fik proggies die met cue files werken hebben ook native mp3 support...... (en wav en en en... )

maar idd: CDRWIN3 of Nero 6.0+ Volgens mij kan het ook met Daemontools als virtuele drive mounten? hmmm dunno for sure anymore... gebruik het redelijk vaak voor m'n NetMD ;D (daemontools + simpleburner, maar dat is weer offtopic)

• haggard
  • Niet online
Ow, ik heb inderdaad niet echt "lang" gewacht met het inlezen van de .cue file in nero... Heb een snelle PC en ben het dus niet gewend om te wachten... >:)

edit: zal het vanavond even opnieuw proberen...

[ Voor 19% gewijzigd door haggard op 13-04-2004 09:51 ]

I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:57

mjl

Ugh

haggard schreef op 13 april 2004 @ 09:50:
Ow, ik heb inderdaad niet echt "lang" gewacht met het inlezen van de .cue file in nero... Heb een snelle PC en ben het dus niet gewend om te wachten... >:)

edit: zal het vanavond even opnieuw proberen...
Controleer eens de cue file of deze wel naar de juiste files verwijst (soms vergeten mensen de absolute directories te verwijderen....)

Gebruik CDRWin eens om te branden, die is voor cue files gemaakt ... en vergeeet niet dat je Disc-at-once moet branden als je geen pauzes wilt tussen de tracks. !!

-------

• haggard
  • Niet online
Inderdaad!!! Het werkt gewoon met Nero 8)7

Maar toch hadden ze in ieder geval een schermpie kunnen laten zien dattie ergens mee bezig is... weet ik veel dattie wel ergens mee bezig is... :Z

Naja... Het werkt in ieder geval... bedankt!

Pagina: 1